Sipas një hulumtimi të ri nga firma e talenteve sd worx, koha që shumica e evropianëve kalojnë në udhëtimet e përditshme nga shtëpia në punë është e barabartë me një turn të dytë të pjesshëm, ose rreth 48 minuta në ditë. Hulumtimi përfshiu 16,000 punonjës nga 15 vende evropiane.
Punonjësit belgë kalojnë më shumë kohë në rrugë, me një mesatare prej 57 minutash në ditë, pasuar nga suedezët dhe holandezët me 54 dhe 52 minuta përkatësisht. Në fund të listës janë sllovenët, të cilët kanë udhëtime të përditshme me një kohë mesatare prej 40 minutash. Sa i përket distancave, punonjësit holandezë udhëtojnë mesatarisht 40 kilometra në ditë, ndërsa serbët vetëm 19 kilometra, që përbën distancën më të vogël.
Hulumtimi gjithashtu identifikon nivelin e “super-commuter”-ëve, ata që kalojnë më shumë se 90 minuta në ditë në udhëtim. Belgjika përsëri është lider me 20% të punonjësve që e përbëjnë këtë kategori, pasuar nga Irlanda me 16%, dhe Suedia e Gjermania me 15% secila. Në Spanjë, 8.3% e punonjësve udhëtojnë më shumë se një orë e gjysmë.
Punësimi hibrid është bërë një zgjidhje për ata me udhëtime të gjata. Sipas Valérie t’Serstevens nga sd worx, kjo është një pjesë e zgjidhjes për ata që kalojnë më shumë se një orë e gjysmë në rrugë. Rreth 44% e evropianëve punojnë në një strukturë hibride, dhe kjo përqindje arrin deri në 52% mes “super-komutuesve”. Megjithatë, ka variacione të mëdha mes vendeve.
Sa i përket transportit, makinat mbeten mënyra kryesore e transportit për 59% të punonjësve evropianë, me Italinë që e udhëheq këtë statistikë me 75%. Transporti publik përdoret nga rreth 27% e evropianëve, ndërsa ecja është më e zakonshme në Serbi (24%) dhe Rumani (16%). Holandës i takon përqindja më e lartë e punonjësve që shkojnë në punë me biçikleta.
Ky hulumtim hedh dritë mbi sfidat me të cilat përballen punonjësit evropianë dhe ndryshimet në strukturat e punës që po zgjerojnë mundësitë e punës nga distanca.