Një sulm kibernetik ka shkaktuar trazira në disa aeroporte për ditën e dytë radhazi, pasi hakerat kanë targetuar kompaninë e teknologjisë për regjistrimin e udhëtarëve, Collins Aerospace. Aeroportet Heathrow në Mbretërinë e Bashkuar, si dhe ato në Berlin dhe Bruksel, janë prekur nga ky sulm.
Aeroporti i Brukselit ka paralajmëruar për prishje të mëdha dhe anulime fluturimesh si pasojë e kësaj situate. Collins Aerospace, e cila ofron sistemet e regjistrimit dhe bordit për disa linja ajrore, ka konfirmuar se ishte e prekur nga një “prishje e lidhur me kibernetike”. Prindërit e saj, RTX, thanë se problemi prek vetëm regjistrimin elektronik të udhëtarëve dhe dorëzimin e bagazheve, duke sugjeruar se mund të zgjidhet me operacione manuale.
Sistemet elektronike ishin goditur vonë të premten, duke krijuar kaos në regjistrimin e udhëtarëve dhe duke detyruar stafin që të përdorte metoda alternative, si dorëshkrimi i biletave. Gjatë të shtunës, 35 nisje dhe 25 mbërritje u anuluan, ndërsa Brukseli kishte numrin më të lartë të anulimeve me 15 fluturime.
Industria e aviacionit është bërë një objektiv gjithnjë e më tërheqës për kriminelët kibernetikë për shkak të varësisë së saj nga sistemet digjitale të ndara. Charlotte Wilson, drejtore e cybersecurity në Check Point, shqetësohet se sulmet shpesh hyjnë përmes zinxhirit të furnizimit, duke shfrytëzuar platformat e treta që përdoren nga shumë linja ajrore dhe aeroporte, duke shkaktuar pasojë të menjëhershme dhe të gjerë.
Ajo sugjeron që industria e aviacionit të forcojë qëndrueshmërinë duke zbatuar një qasje të shumëfishtë: duke përmirësuar vazhdimisht softuerët, duke monitoruar aktivitetet e pazakonta dhe duke implementuar sisteme rezervë të vlefshme që mund të sigurojnë funksionimin e aeroporteve dhe linjave ajrore, edhe në rast se mjetet digjitale kritike dështojnë.
Megjithatë, ajo thekson se ky sfidë nuk mund të trajtohet në izolim, duke rekomanduar përmirësimin e ndarjes së informacionit midis qeverive, linjave ajrore dhe ofruesve të teknologjisë për të përmirësuar reagimin ndaj sulmeve. Wilson merr në shqyrtim se kriminelët kibernetikë po shfrytëzojnë çdo lidhje të dobët në këtë ekosistem të lidhur ngushtë, dhe nëse sektori nuk e trajton sigurinë kibernetike si një çështje të vazhdueshmërisë operacionale dhe sigurisë së pasagjerëve, rreziku i shqetësimeve të mëdha do të vazhdojë të rritet.