Kazakistani, qyteti më i madh Almaty, arriti një nga maksimumet e historisë futbollistike duke pritur ndeshjen e UEFA Champions League nga klubi Kairat. Ky klub u bë ekipi më lindor ndonjëherë që arriti këtë garë, duke e rizgjuar entuziazmin për futbollin në vend. Ndeshja përballë Real Madrid, një nga ekipet më me përfaqësi në botë, shkaktoi një valë emocionuese në tërë Kazakistanin. Biletat u shitur brenda disa orësh, lënë shumë tifozë pa mundësi për të ndjekur këtë ngjarje të veçantë.
Atmosfera ishte elektrizuese; qyteti ishte i veshur me ngjyrat e klubit dhe meme të krijuara nga AI e paraqitnin lojtarët e njohur në veshje tradicionale. Në ditën e ndeshjes, shumë tifozë pretendojnë të gjejnë bileta, duke krijuar radhë të gjata përpara Stadiumit Qendror. Ky entuziazëm u kujtoi qytetarëve një përvojë të ngjashme nga viti 2015, kur Astana arriti në fazën grupore të UEFA-s. Pas fitores së Kairat ndaj Celtic, futboli i Kazakistanit u ringjall, duke i dhënë mundësinë ekipit që të përballet me Real Madrid.
Të pranishmit kishin pritshmëri të larta, edhe përkundër humbjes së fundit të Real Madrid në La Liga. Ekipi spanjoll arriti në Almaty pas një udhëtimi të gjatë dhe ndonëse ndiheshin të lodhur, ata ishin të vendosur për të treguar performancën më të mirë. Në ndeshje, Kairat u tregua i guximshëm në fillim, por nuk arriti të kalonte mbrojtjen e Real. Ndeshja përfundoi me një humbje të thellë 5-0, por trajneri i Kairat u shpreh se kjo ishte një përvojë e çmuar, duke theksuar se kishte momente të mira në lojë.
Ndeshja pati gjithashtu një ndikim të konsiderueshëm në ekonominë lokale, me rreth 5,000 turistë të huaj që vizituan qytetin. Sipas të dhënave, ata shpenzuan mesatarisht 1,300 euro, duke ndihmuar sektorin e shërbimeve dhe duke rritur kapacitetin e hotelerisë në Almaty. Ky eveniment, përveç futbollit, ka përmirësuar imazhin e Kazakistanit si një destinacion turistik, teksa nxit zhvillimin e turizmit sportiv dhe sjell vizitorë të rinj.











