Stadiumi historik i Madridit, që më parë quhej Santiago Bernabéu, ka kaluar në një rikthim të ri si “Bernabéu”, një emër më i shkurtër që mbetet në përputhje me traditën. Ky ndryshim është vendosur nga menaxherët e Real Madridit si pjesë e një plani për ri-brandimin e stadiumit, i cili ka për qëllim ta shndërrojë atë në një markë të njohur globalisht për argëtim dhe aktivitete të ndryshme, jo vetëm futboll.
Logot e reja dhe pamja futuriste e stadiumit do të bëhen të njohura në ndeshjen e ardhshme të futbollit amerikan midis Washington Commanders dhe Miami Dolphins. Stadiumi përgatitet gjithashtu për ngjarje të tjera si festivali i Krishtlindjeve “Mavidad”, që do të fillojë më 24 dhjetor. Këto inicativa synojnë ta bëjnë “Bernabéun” një motor të pashtershëm të të ardhurave për klubin.
Presidenti Florentino Pérez kishte shpallur planet për rinovimin e stadiumit në vitin 2014, me qëllimin për ta shndërruar ate në një qendër moderne për sportin dhe argëtim, që do të gjeneronte të ardhura gjatë gjithë vitit. Puna filloi në vitin 2019, dhe pavarësisht vështirësive, stadiumi tani është i gatshëm të ofrojë aktivitete që do të sjellin të ardhuar të mëdha për klubin. Duke filluar nga sezoni 2024/25, pritet që aktivitete të tilla si turne dhe ngjarje të sjellin deri në 79 milionë euro, pa pasur nevojë për ndeshje futbolli.
Falë kësaj reforme, Real Madridi gjithashtu po planifikon një buxhet rekord prej 1.248 miliardë eurosh për sezonin 2025/26, një rritje prej 65% në krahasim me buxhetin e vitit 2018/19. Të ardhurat ekskluzivisht nga stadiumi janë rritur me 130%, duke arritur në 402 milionë euro deri në vitin 2026.
Në përfundim, transformimi i estadioit “Bernabéu” ka sjellë një risi për Real Madridin, duke e bërë atë jo vetëm një nga stadiumet më moderne në botë, por edhe më fitimprurëse, gjë që premton sukses të vazhdueshëm për klubin në vitet në vazhdim.











