• About
  • Advertise
  • Privacy & Policy
  • Contact
E mërkurë, 10 Qershor, 2026
  • Login
Iliria News
CityDent
  • KREU
  • Shqipëri
    • Aktualitet
    • Ekonomi
    • Politikë
  • Kosova
  • Rajoni
  • Bota
  • Analizë
  • Sporti
  • Showbiz
  • Video
  • Ekstra
    • Shëndeti
    • Kulturë
    • Teknologji
Asnjë rezultat
Shiko të gjitha rezultatet
  • KREU
  • Shqipëri
    • Aktualitet
    • Ekonomi
    • Politikë
  • Kosova
  • Rajoni
  • Bota
  • Analizë
  • Sporti
  • Showbiz
  • Video
  • Ekstra
    • Shëndeti
    • Kulturë
    • Teknologji
Asnjë rezultat
Shiko të gjitha rezultatet
Iliria News
Asnjë rezultat
Shiko të gjitha rezultatet
Kreu Shëndeti

Dieta e pashëndetshme në fëmijëri shkakton ndryshime afatgjata në tru

24 Shkurt, 2026
tek Shëndeti
Share on FacebookShare on Twitter

Një dietë e pasur me yndyrë dhe sheqer në fëmijëri mund të shkaktojë ndryshime afatgjata në mënyrën se si truri rregullon marrjen e ushqimit, edhe kur dieta e pashëndetshme ndërpritet dhe pesha e trupit kthehet në nivele normale.

www.reklamo.al www.reklamo.al www.reklamo.al

Gjetjet e mësipërme u zbuluan nga shkencëtarët e institutit kërkimor “APC Microbiome” në University College Cork (UCC) në studimin e tyre.

Hulumtimi nxjerr në pah ndikimin afatgjatë të këtij ekspozimi të hershëm të fëmijëve ndaj ushqimeve të pashëndetshme, duke treguar se konsumi i shpeshtë i ushqimeve me dendësi të lartë energjie dhe vlerë të ulët ushqyese në fëmijëri mund të formësojë preferencat dhe të krijojë modele të pashëndetshme të të ngrënit që vazhdojnë në moshë madhore.

Lexo edhe:

Kjo pije e thjeshtë në mbrëmje mund të përmirësojë shëndetin e zorrëve tuaja

Frutat me pak sheqer, që ndihmojnë në ruajtjen e formës fizike

Në mënyrë specifike, studiuesit zbuluan se ekspozimi ndaj një diete me shumë yndyrë dhe sheqer gjatë viteve të para të jetës në një model paraklinik të miut çoi në ndryshime të vazhdueshme në sjelljen e të ngrënit në moshë madhore.

Këto ndryshime ishin të lidhura me ndërprerje të qëndrueshme në hipotalamusin e të rriturve, një rajon kyç i trurit i përfshirë në kontrollin e oreksit dhe ekuilibrin e energjisë.

Studimi, i botuar në revistën Nature Communications, tregon gjithashtu se ndërhyrjet që synojnë mikrobiomën e zorrëve, duke përfshirë një lloj specifik të baktereve të dobishme (Bifidobacterium longum APC1472) ose fibrat prebiotike (frukto-oligosakaride dhe lakto-oligosakaride), të cilat gjenden natyrshëm në ushqime të tilla si qepët, hudhrat, preshi dhe bananet. Ato mund të ndihmojnë në neutralizimin e këtyre efekteve që lidhen me dietën.

Nga Kategoria

Ekstra

Kjo pije e thjeshtë në mbrëmje mund të përmirësojë shëndetin e zorrëve tuaja

10 Qershor, 2026
Shëndeti

Frutat me pak sheqer, që ndihmojnë në ruajtjen e formës fizike

9 Qershor, 2026
Ekstra

Pse na dhemb koka nga akullorja? ‘Brain freeze’ që mund të tregojë më shumë për trupin tuaj

9 Qershor, 2026

Na ndiqni

Të fundit

Bill Gates dëshmon në Kongres: Nuk duhej ta kisha takuar kurrë Epsteinin

10 Qershor, 2026

Protesta e 11 në Tiranë/ Nis organizimi në sheshin “Skënderbej”

10 Qershor, 2026

Deschamps përdor ironinë për të mbrojtur Mbappé: Duhet të jem budalla që ta vendos si qendërsulmues

10 Qershor, 2026

Mourinho drejt zyrtarizimit te Real Madrid, por prezantimi nuk pritet këtë muaj

10 Qershor, 2026

Aksident i rëndë me motor në Vlorë, i plagosuri transportohet me urgjencë në spital

10 Qershor, 2026

Shokun e vrau në një zyrë, si e fshehu trupin e 34-vjeçarit/ Gjurmët e gjakut dhe kamerat fundosin mikun e Eglant Koçit

10 Qershor, 2026

“Të kthehen emigrantët”/ Greqia ashpërson ligjin për emigracionin, ‘plas’ debati në parlament

10 Qershor, 2026

Nuk e ftoi në festën e PS, ish-deputeti socialist shpërthen ndaj Ballukut: Ajo frymëzon protestat, ushqen me fonde PD dhe Berishën

10 Qershor, 2026
Iliria News

Iliria News është platformë mediatike e pavarur që synon të jetë tempull i lajmit të vërtetë dhe mendimit të lirë, kryesisht ndër shqiptarët, kudo ku ndodhen...

REDAKSIA: [email protected]

Lexo sipas rubrikave

  • Aktualitet
  • Analizë
  • Bota
  • Ekonomi
  • Ekstra
  • Kosova
  • Kryesore
  • Kulturë
  • Lajme
  • Politikë
  • Rajoni
  • Shëndeti
  • Showbiz
  • Shqipëri
  • Sporti
  • Teknologji
  • Video

Na ndiqni

  • About
  • Advertise
  • Privacy & Policy
  • Contact

© 2025 iliria news. Të gjitha të drejtat e rezervuara.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Asnjë rezultat
Shiko të gjitha rezultatet
  • KREU
  • Shqipëri
    • Aktualitet
    • Ekonomi
    • Politikë
  • Kosova
  • Rajoni
  • Bota
  • Analizë
  • Sporti
  • Showbiz
  • Video
  • Ekstra
    • Shëndeti
    • Kulturë
    • Teknologji

© 2025 iliria news. Të gjitha të drejtat e rezervuara.