Ministria e Arsimit ka nxjerrë një urdhër të ri për ndalimin e përdorimit të telefonave gjatë procesit mësimor dhe në mjediset shkollore, por ky urdhër duket se ka mbetur vetëm në letër. Një vëzhgim nga Top Channel zbulon se nxënësit e kanë të vështirë të shkëputen nga telefonat e tyre, që janë bërë pjesë integrale e jetës së përditshme.
Një maturante thekson se jo të gjithë do të binden për këtë rregull, duke bërë të ditur se shumë adoleshentë vazhdojnë të përdorin telefonat, pavarësisht ndalimeve. Kjo është e dukshme sidomos gjatë pushimeve, kur nxënësit shihen duke shfletuar aplikacione në oborre dhe korridore të shkollës. Edhe gjatë orëve të mësimit, përjashtimet nuk mungojnë; disa nxënës përdorin strategji të ndryshme për të manipuluar rregullat. Për shembull, disa prej tyre marrin me vete dy telefona, një të fikur, duke ia dhënë mësuesit.
Vëzhgimi tregon se gjimnazistët janë më të pabindur në krahasim me nxënësit e shkollave 9-vjeçare. Megjithatë, edhe në këto institucione, ndodhen adoleshentë që shfaqin sjellje që shkelin rregullat, duke përdorur telefonat e tyre në sfidë të autoritetit. Kjo situatë ka shkaktuar shqetësim midis prindërve, të cilët kërkojnë barazi për të gjithë nxënësit.
Duke parë këtë realitet, duket se ndalimi i telefonave është një proces i komplikuar dhe i paefektshëm deri tani. Nëse Ministria e Arsimit dëshiron të arrijë objektivat e saj, do të duhet të zhvillojë një strategji më efektive për zbatimin e këtyre rregullave, duke përfshirë edukimin e nxënësve mbi rëndësinë e përqendrimit në mësim dhe kufizimin e përdorimit të teknologjisë në ambiente shkollore.
Situata aktuale tregon qartë se përballja me ndikimin e teknologjisë në arsim kërkon një qasje më të gjerë, disi më të përfshirë dhe të angazhuar për të siguruar një mjedis më të mirë për të nxënësit.