Më 22 Shtator 2025, çmimi i aksioneve të Porsche ra mbi 7% pas publikimit të një rishikimi negativ të parashikimeve të fitimeve dhe vonesës në lansimin e gamës elektrike. Po ashtu, aksionet e Volkswagen, aksioneri më i madh i Porsche, shënuan një rënie të ngjashme. Kjo ndodhi pas njoftimeve të bëra nga Porsche, ku theksohej se kalimi në automjetet elektrike do të ulte fitimet operative me 1.8 miliardë euro këtë vit, duke parashikuar një kthim pozitiv nga shitjet deri në 2%, nga një gamë e mëparshme prej 5 deri 7%. Kjo është hera e katërt që Porsche ul parashikimet e saj në këtë vit.
Kompania njoftoi se seria e re e SUV-ve, e planifikuar si elektrike, do të ofrohet fillimisht vetëm si model me motor me djegie të brendshme dhe hibrid. Gjithashtu, një platformë e re software për EV-të, e planifikuar për vitet 2030, do të vonohej. Modelet ekzistuese me motorin me djegie do të mbeten në treg për një kohë më të gjatë.
Grupi Volkswagen parashikoi një ngritje prej 5.1 miliardë eurosh në fitimet e tij operative këtë vit për shkak të performancës së dobët të Porsche. Industria e automobilave në Europë po përballet me sfida të shumta për shkak të kërkesës së ulët për EV-të, ndërsa konkurrentët kinezë po dominonin me inovacion dhe çmime të favorshme. Një ngadalësim ekonomik në Kinë po ndikon gjithashtu në tregjet aziane.
Për më tepër, tarifat 15% të propozuara nga administrata Trump kërcënojnë të ngushtojnë margjinat për eksportet e BE-së në SHBA. Më 30 Shtator, Porsche do të largohet nga indeksi DAX i Gjermanisë, pas një rënie dramatike të aksioneve të saj, të cilat kanë rënë mbi 30% këtë vit.
Për të kompensuar humbjet, Porsche përgatitet të reduktojë numrin e të punësuarve, duke shpallur se do të eliminojë rreth 1,900 vende deri në vitin 2029, përmes turnover-it natyror dhe marrëveshjeve vullnetarë. Po ashtu, do të humbasin edhe 2,000 vende pune përmes skadimit të kontratave afatshkurtër.