Kompania Meta ka shkaktuar një polemikë të madhe pasi ka përdorur foto të nxënësve të shkollës për të promovuar platformën e saj të mediave sociale, Threads. Një burrë 37-vjeçar vuri re se në postimet që e nxisnin të përdorte këtë platformë ishin përfshirë foto të vajzave të vegjël, vetëm 13 vjeçe, të cilat shfaqeshin të veshura me uniforma shkollore. Këto foto ishin të qarta, përfshirë emrat e tyre, dhe shumë prindër i përshkruan veprimet e Metës si “skandaloze” dhe “shqetësuese”.
Sipas raportimeve nga “The Guardian,” fotot u morën nga postimet në Instagram, ku prindërit i kishin ndarë ato. Megjithatë, ata nuk ishin të vetëdijshëm se kompania mund t’i përdorte ato për reklamë. Edhe pse llogaritë në Instagram ishin private, fotoja u publikua automatikisht në Threads. Një baba i një vajze 13-vjeçare që u shfaq në rekomandim shprehu indinjatën e tij, duke thënë se ishte “absolutisht skandaloze” që imazhet e vajzave me funde të shkurtra dhe këmbë të zbuluara ishin përdorur në këtë mënyrë.
Meta, që ka një vlerë prej 2 trilion dollarësh, argumentoi se imazhet nuk shkelin politikat e saj, duke thënë se ato ishin të ndara publikisht dhe përputheshin me standardet e komunitetit dhe udhëzimet e rekomandimit. Sipas kompanisë, sistemi i saj nuk rekomandon postime nga adoleshentët, por në këtë rast, ato ishin publikuar nga llogari të të rriturve që ishin vendosur për të lejuar shikimin publik. Meta i quajti këto postime “mjete rekomandimi” dhe theksoi se ato mund të përdoren në këtë kontekst.
Kjo situatë ka ngritur shqetësime të mëdha në lidhje me privacinë dhe përdorimin e të dhënave të adoleshentëve nga platformat e mediave sociale. Prindërit, ekspertët dhe mbrojtësit e të drejtave të fëmijëve kanë kërkuar më shumë transparencë dhe rregullore në këtë fushë, për të siguruar mbrojtjen e fëmijëve nga përdorimi i paautorizuar i imazheve të tyre.