Një raport i vitit të fundit që tregon se rreth 40% e studentëve në arsimin e lartë në Bashkimin Evropian përjetojnë vështirësi lidhur me shëndetin mendor. Një studim më i ri nga organizata jo-fitimprurëse Nightline France, i cili përfshiu 15,000 individë nga katër vende të BE-së (Gjermania, Franca, Irlanda, dhe Austria) dhe Mbretëria e Bashkuar, sugjeron se situata ka përkeqësuar.
Sipas këtij raporti, çështjet e shëndetit mendor tek studentët janë rritur, kryesisht për shkak të presionit për performancën akademike, problemeve financiare dhe një rritjeje të ndjenjës së vetmisë ose izolimit. Problemet më të zakonshme përfshijnë depresionin dhe ankthin, të cilat prekin 71% të të anketuarve. Po ashtu, ADHD (25%), çrregullimet e ngrënies (20%), çrregullimet e personalitetit (11%), dhe varësitë (8%) janë gjithashtu të pranishme.
Në raport theksohet se shumica e çrregullimeve të shëndetit mendor përjetohen para moshës 25 vjeçare, me gati gjysmën që zhvillohen deri në moshën 14 vjeçare. Megjithatë, autoret e raportit shprehin shqetësimin se shëndeti mendor i studentëve është “për shumë pak i hulumtuar dhe i investuar”. Ata theksojnë se ka një mungesë të informacionit specifik lidhur me shëndetin mendor të popullsisë studentore në Evropë.
Ekspertët argumentojnë se ka një “mungesë të koherencës” në përkufizimin e shëndetit mendor nga ana e politikëbërësve, çka krijon rreziqe për konfuzion dhe zbatime të pasuksesshme apo të dëmshme. Në përfundim, raporti thekson se “mungesa e investimeve në shëndetin mendor të studentëve ka një efekt paralizues mbi shoqëritë dhe ekonomitë tona.”
Organizata Botërore e Shëndetësisë (OBSH) ka vlerësuar se çdo vit humben 12 miliardë ditë pune globalisht për shkak të depresionit dhe ankthit, me një kosto vjetore rreth 1 trilion euro për produktivitetin e humbur. Kjo tregon nevojën urgjente për më shumë investime dhe vëmendje ndaj shëndetit mendor të studentëve për të parandaluar përkeqësimin e situatës.