Regullat e reja të reklamimit politik të Bashkimit Evropian, të cilat hyjnë në fuqi në tetor 2025, do të sjellin një ndalesë të reklamave politike dhe sociale në platformat e Meta dhe Google në të gjithë Evropën. Megjithëse rregullorja e BE-së për Transparencën dhe Targetimin e Reklamave Politike (TTPA) ka si synim të krijojë një ambient më të drejtë dhe më transparent për median dhe reklamat, ajo mund të përmirësojë papritur pozitat e regjimeve iliberale që kontrollojnë mediat tradicionale dhe resurset shtetërore.
Një shembull i tillë është Rumania, ku partia Fidesz e Kryeministrit Viktor Orbán ka një kontroll të konsiderueshëm mbi shtypin lokal dhe e forcon narrativën e saj përmes rrjeteve politike të maskuara si organizata të shoqërisë civile. Në këtë kontekst, mungesa e reklamave onlajn e paguara nuk përbën një kufizim për partinë Fidesz; përkundrazi, ajo shndërrohet në një mundësi për të. Kjo situatë kufizon një nga rrugët kryesore të opozitës, duke lejuar përhapjen e narrativave qeveritare pa pengesa dhe dominimin e platformave të mediave sociale përmes ndërmjetësve.
Zgjedhjet e vitit 2026 në Hungari do të paraqesin një provë të madhe për këtë situatë. Edhe pse ndalimi i reklamave politike aplikohet për të gjithë aktorët politikë, opozita, që mbështetet më shumë në platformat e pavarura të mediave sociale, do të ketë më shumë vështirësi. Fidesz do të aktivizojë organizatat e saj të maskuara si grupe shoqërore dhe rrjetin e saj të gjerë të gazetave për të ndikuar në opinionin publik, veçanërisht në zonat rurale, duke përhapur përmbajtje të dukshme si organike në mediat sociale dhe duke forcuar vazhdimisht narrativën e qeverisë.
Në përfundim, ndryshimet në reklamimin politik të paguar në BE mund të krijojnë kushte në të cilat konkurrenca politike bëhet e çrregullt, duke i dhënë regjimeve autoritare mundësinë për të forcuar më tej narrativat e tyre. Ky artikull u publikua fillimisht në EU Tech Loop dhe tani është publikuar në Euronews si pjesë e një marrëveshjeje.