Departamenti i Drejtësisë i SHBA-së ngriti një padi ndaj Uberit, akuzuar për diskriminim ndaj personave me aftësi të kufizuara fizike. Padi e depozituar në një gjykatë federale në San Francisco thekson se, megjithëse shërbimet e Uberit janë të rëndësishme për këtë grup, ata nuk u ofrojnë këtyre individëve një trajtim të barabartë.
Në padinë e përmendur, theksohet se shoferët e Uberit “rregullisht refuzojnë” të ofrojnë shërbim për personat me aftësi të kufizuara, duke përfshirë ata me kafshë shërbimi ose me karroca invalidësh. Po ashtu, pretendohet se Uber dhe shoferët e saj imponojnë tarifa pastrimi për kafshët shërbim dhe tarifa anulimi për klientët që nuk kanë marrë shërbim. Sipas padisë, shoferët “insultojnë dhe përçmojnë personat me aftësi të kufizuara ose u bëjnë pyetje të papërshtatshme”.
Uber reagoi ndaj akuzave, duke deklaruar se “kemi një politikë të qartë zero-tolerancë për refuzimet e konfirmuara të shërbimit” dhe se nuk janë dakord me akuzat e Departamentit të Drejtësisë. Kjo nuk është hera e parë që Uber përballet me probleme në lidhje me çështjet e aftësisë. Në vitin 2022, kompania ra dakord të paguajë 2.2 milion dollarë për të zgjidhur akuzat se tarifat për kohën e pritjes diskriminonin klientët me aftësi të kufizuara.
Po ashtu, në Mbretërinë e Bashkuar, medalisti i medaljeve të argjendta në Ping Pongin Paralympik, Jack Hunter-Spivey, tregoi në rrjetet sociale se shoferët e Uberit dhe të taksive të tjera shpesh iknin kur e shihnin duke përdorur një karrocë invalidësh.
Kjo situatë e re me Uber tregon se ende ka shumë punë për t’u bërë për të siguruar akses të barabartë për të gjithë, veçanërisht për ata që përballen me pengesa fizike. Diskriminimi ndaj personave me aftësi të kufizuara na nxjerr në pah nevojën urgjente për reforma dhe rregullore më të forta për të mbrojtur të drejtat e këtyre individëve.