Me afrimin e Krishtlindjeve, shumë qytete europiane kanë përjetuar një rritje të madhe të vizitorëve. Tregjet festive të Krishtlindjeve janë mbushur me turmat, që përpiqen të shijojnë glühwein-in, raclette-n dhe bratwurst-in, ndërsa blerësit në kërkim të dhuratave të përsosura bëjnë blerje në momentet e fundit. Dyqanet fizike kanë marrë shumë përfitime në ditët përpara festave, pasi vonesat në dërgesa për shkak të kërkesës së lartë online i kanë detyruar shumë konsumatorë të kthehen në blerjet në person.
Dhuratat, lodrat, librat dhe moda janë përsëri në kërkesë të lartë. Tregtarët në Austri janë të kënaqur dhe presin një rritje modeste në shitje këtë vit. Rainer Trefelik, Kryetari i Divizionit Tregtar në Dhomën Austriake të Tregtisë, thekson se ky është një sezon i fortë Krishtlindjesh, duke marrë parasysh periudhën e vështirë të dy viteve të fundit. Ai shprehet se, pavarësisht se nuk ka arsye për festime emocionale, rezultatet janë të kënaqshme.
Në Antwerp, një qytet flamand në Belgjikë, blerësit janë grumbulluar gjithashtu. Dyqanet, zakonisht të mbyllura çdo të dielë, hapen çdo të dielë gjatë dhjetorit për të pritur vizitorët e festave. Javën e kaluar, numri i vizitorëve ishte kaq i madh sa policia ishte e detyruar të mbyllte disa rrugë për të menaxhuar turmat.
Në Lille, Francë, tregu i shumicës ka regjistruar një rritje të konsiderueshme në aktivitet me 25% gjatë javës përpara festave. Maison Ballester Sénéchal, tregu i tretë më i madh në Francë, është një furnizues kyç për tregtarët e fruta-perimeve dhe restorantet, duke e mbajtur vigjilencën mbi çmimet për të ruajtur konkurrencën.
Megjithatë, disa qytete si Athina në Greqi po përjetojnë një ritëm më të ngadaltë blerjeje këtë vit, për shkak të shqetësimeve financiare në rritje ndër konsumatorët. Labros Iriotis, një pronar kafeneje në Athinë, thekson se njerëzit hedhin hapin e tyre më të ngadaltë këtë vit krahasuar me vitin e kaluar, edhe pse atmosfera festive mbetet e gjallë me dekorime të ndritshme dhe muzikë festive.











