Në një kohë kur inteligjenca artificiale (AI) po hyn me shpejtësi në klasat e shkollës në të gjithë botën, liderët e arsimit në një samit në Doha theksuan se teknologjitë e reja duhet të thellojnë mësimin dhe jo të dëmtojnë themelin njerëzor të arsimit. Në Samitin Botëror për Inovacionin në Edukim (WISE), i mbajtur në Qatar, morën pjesë mijëra politikanë, kërkues, mësues dhe ekspertë të teknologjisë nga mbi 100 vende.
Një temë kyçe ishte përdorimi i mjeteve të AI në sisteme reale arsimore. Një tryezë e nivelit të lartë paralajmëroi se dobësitë në menaxhimin e të dhënave, mungesa e trajnimit të mësuesve dhe pak lidhja me kurikulat kombëtare mund të çojnë në një rritje të pabarazive. Folësit theksuan se ndikimi i vërtetë varet më shumë nga besimi i mësuesve dhe përputhshmëria kulturore se sa nga sofistikimi teknik.
Gjetjet e fundit nga UNESCO treguan rritjen e humbjeve në qasje digjitale dhe financimin e arsimit në botë, veçanërisht në rajonet e prekura nga konflikti ose kriza klimaterike. Një panel në gjuhën arabe u fokusua në arsimimin në këto zona, duke theksuar rëndësinë e qëndrueshmërisë dhe përgjigjeve nga komuniteti.
Samiti shqyrtoi gjithashtu përgatitjen e studentëve për profesionet e ardhshme, duke theksuar se sh styllat tradicionale edukative janë shumë të ngadalta për t’iu përshtatur ritmit të transformimit teknologjik. Në këtë kontekst, ekspertët theksuan se duhet të parashikohet zhvillimi i rollev të reja dhe trajnimi i studentëve përpara se ato të bëhen të zakonshme.
Megjithëse fokusi ishte te teknologjitë e avancuara, pjesa më e madhe e diskutimeve theksoi se mësuesit mbeten baza e çdo reforme të suksesshme. Pjesëmarrësit e samitit paralajmëruan se sistemet e dobëta mund të thellojnë pabarazitë në arsim.
Samiti përfundoi me shpërblimin e inovatorëve globalë në arsim nga Sheikha Moza bint Nasser, me një total prej 1 milion dollarësh. Fituesi kryesor ishte TUMO nga Armenia, e cila ka si qëllim të modernizojë mësimin pas shkollës.
Në përfundim, nobelisti Abhijit Banerjee theksoi se teknologjia nuk është zgjidhja e vetme për çështjet e arsimit dhe paralajmëroi se mjetet e dobëta mund të zëvendësojnë mësimin e thellë me shkurtore. Samiti nxiti një refleksion mbi nevojën për të integruar vlerat njerëzore me inovatat teknologjike në arsim.











