Çmimet e mallrave të konsumit janë rritur më ngadalë në muajin maj, në krahasim me prillin, kur inflacioni arriti nivelin më të lartë në një vit.
Instat raportoi se inflacioni, që mat ndryshimin vjetor të indeksit të çmimeve të konsumit në muajin Maj 2025 është 2,2 %, nga 2.3% që ishte një muaj më parë. Inflacioni vijon të mbetet poshtë objektivit të shënjestruar të Bankës së Shqipërisë prej 3%.
Si gjithmonë, efektin kryesor në rritjen e çmimeve vijojnë ta japin ushqimet.
Instat raportoi se Rritja vjetore e çmimeve në muajin Maj është ndikuar kryesisht nga grupi “Ushqime dhe pije joalkoolike” me +1,11 pikë përqindje, pasuar nga grupi “Qira, ujë, lëndë djegëse dhe energji” me +0,30 pikë përqindje.
Gjithashtu, çmimet e grupit “Mobilje, pajisje shtëpie dhe mirëmbajtje e shtëpisë” me +0,24 pikë përqindje, çmimet e grupit “Pije alkoolike dhe duhan” ndikuan me +0,18 pikë përqindje, çmimet e grupit “Argëtim dhe kulturë” me +0,14 pikë përqindje, çmimet e grupit “Hotele, kafene dhe restorante” me +0,10 pikë përqindje, çmimet e grupit “Veshje dhe këpucë” me +0,09 pikë përqindje, çmimet e grupit “Mallra dhe shërbime të ndryshme” me +0,06 pikë përqindje, çmimet e grupit “Komunikimi” me +0,05 pikë përqindje, çmimet e grupit “Shërbimi arsimor” me +0,03 pikë përqindje, çmimet e grupit “Shëndeti” me +0,02 pikë përqindje dhe çmimet e grupit “Transporti” me -0,07 pikë përqindje.
Argëtimi me rritjen më të madhe
Krahasuar me muajin Maj 2024, rritja më e madhe e çmimeve vërehet në grupin “Argëtim dhe kulturë” me 6,3 %, pasuar nga grupet “Pije alkoolike dhe duhan” me 3,7 %, “Ushqime dhe pije joalkoolike” dhe “Mobilje, pajisje shtëpie dhe mirëmbajtje e shtëpisë” me 3,2 % secili, “Veshje dhe këpucë” me 2,5 %, “Hotele, kafene dhe restorante” me 1,8 %, “Komunikimi” me 1,6 %, “Qira, ujë, lëndë djegëse dhe energji” me 1,5 %, “Mallra dhe shërbime të ndryshme” me 1,1 %, “Shërbimi arsimor” me 0,9 % dhe “Shëndeti” me 0,5 %. Nga ana tjetër çmimet e grupit “Transporti” shënuan ulje me 1,2 %.
Brenda grupit të ushqimeve çmimet e nëngrupit “vajra dhe yndyrna” patën një rritje me 7,2 %, pasuar nga nëngrupet “zarzavate përfshirë patatet” me 6,8 %, “qumësht, djathë dhe vezë” me 4,8 %, “mish” me 3,8 %, “bukë dhe drithëra” me 0,9 %, etj./monitor
