Më 17 tetor, një marrëveshje historike për ndërtimin e një tuneli hekurudhor ndërkufitar u nënshkrua mes Ministrit të Transportit të Bullgarisë, Grozdan Karadzov, dhe homologut të tij nga Maqedonia e Veriut, Aleksandar Nikoloski. Ceremonia u zhvillua në stacionin hekurudhor të Guesevos, që ndodhet në anën bullgare të kufirit mes dy vendeve.
Ky projekt i rëndësishëm është pjesë e Korridorit të Mesdheut Lindor dhe Korridorit 8 dhe pritet të lidhë hekurudhën mes Bullgarisë dhe Maqedonisë së Veriut, përmirësuar kështu transportin midis Detit të Zi dhe Adriatikut. Tuneli do të ketë një gjatësi rreth 2.4 kilometrash, gjysma e tij në territorin bullgar dhe gjysma tjetër në atë të Maqedonisë së Veriut. Ministri Karadzov theksoi se ndërtimi i këtij tuneli është një projekt që ka pritur mbi një shekull, duke e cilësuar si një ëndërr të kahershme për popullatën lokale. Ai vuri në dukje se lidhja rendohet si një mundësi për zhvillimin ekonomik të rajonit dhe forcimin e integrimit të rrjeteve të transportit brenda Bashkimit Evropian dhe NATO-s.
Megjithatë, aktualisht, Bullgaria dhe Maqedonia e Veriut nuk kanë një linjë hekurudhore të drejtpërdrejtë, pasi në territorin e Maqedonisë mbetet për t’u ndërtuar një seksion prej rreth 65 kilometrash. Kjo linjë është parashikuar të përfundojë në vitet e ardhshme, edhe pse ka pasur vonesa.
Ndërkohë, marrëdhëniet mes Bullgarisë dhe Maqedonisë së Veriut janë të tensionuara, veçanërisht për shkak të “vetos” së Sofjes ndaj fillimit të negociatave të pranimit të Shkupit në BE. Megjithatë, marrëveshja për tunelin hekurudhor është pritur me miratimin e Presidentit të Këshillit Evropian, Antonio Costa, i cili theksoi rëndësinë e këtij hapi për forcimin e marrëdhënieve fqinjësore dhe zhvillimin e prosperitetit rajonal.
Ky projekt, i financuar në pjesën e tij më të madhe nga BE, është një përpjekje për të përmirësuar marrëdhëniet mes dy vendeve dhe për të nxitur zhvillimin e infrastrukturës në Ballkanin Perëndimor.











