• About
  • Advertise
  • Privacy & Policy
  • Contact
E mërkurë, 10 Qershor, 2026
  • Login
Iliria News
CityDent
  • KREU
  • Shqipëri
    • Aktualitet
    • Ekonomi
    • Politikë
  • Kosova
  • Rajoni
  • Bota
  • Analizë
  • Sporti
  • Showbiz
  • Video
  • Ekstra
    • Shëndeti
    • Kulturë
    • Teknologji
Asnjë rezultat
Shiko të gjitha rezultatet
  • KREU
  • Shqipëri
    • Aktualitet
    • Ekonomi
    • Politikë
  • Kosova
  • Rajoni
  • Bota
  • Analizë
  • Sporti
  • Showbiz
  • Video
  • Ekstra
    • Shëndeti
    • Kulturë
    • Teknologji
Asnjë rezultat
Shiko të gjitha rezultatet
Iliria News
Asnjë rezultat
Shiko të gjitha rezultatet
Kreu Shëndeti

Çokollata e zezë, “ilaç” për zemrën dhe trurin

24 Shtator, 2024
tek Shëndeti
Share on FacebookShare on Twitter

Tashmë është konfirmuar se çokollata e zezë me 70% përmbajtje kakao ka një efekt pozitiv në stres, nivelet e inflamacionit, disponimin, kujtesën dhe imunitetin kundër shumë sëmundjeve.

www.reklamo.al www.reklamo.al www.reklamo.al

Sipas dy studimeve të paraqitura së fundmi në konferencën vjetore të Biologjisë Eksperimentale të Shoqatës Amerikane për Farmakologji dhe Terapeutikë Eksperimentale (ASPET) në San Diego, çokollata e zezë përfiton nga funksioni i zemrës dhe trurit.

Funksioni kardiak

Lexo edhe:

Kjo pije e thjeshtë në mbrëmje mund të përmirësojë shëndetin e zorrëve tuaja

Frutat me pak sheqer, që ndihmojnë në ruajtjen e formës fizike

Konsumimi i moderuar i çokollatës lidhet me një rrezik të reduktuar ndjeshëm për t’u diagnostikuar me fibrilacion atrial, sipas një studimi të botuar në revistën Heart.

Studiuesit nga Departamenti i Epidemiologjisë në Shkollën e Shëndetit Publik të Universitetit të Harvardit, të udhëhequr nga Elizabeth Mostowski, analizuan të dhënat për 55,500 njerëz të moshës 50 deri në 64 vjeç, duke e lidhur gjendjen e tyre shëndetësore me dietën e tyre dhe faktorë të tjerë. Në një periudhë prej 13.5 vitesh janë diagnostikuar 3346 raste me fibrilacion atrial, aritmia më e zakonshme kardiake.

Përpunimi i të dhënave tregoi se sa më shumë të hante çokollatë (deri në një kufi), aq më i ulët ishte mundësia për t’u diagnostikuar me fibrilacion atrial. Për të ngrënë dy deri në gjashtë racione në javë, rreziku ishte mesatarisht 20% më i ulët, për një racionim në javë ishte 17% më i ulët, ndërsa për një deri në tre racione në muaj ulja e rrezikut ishte 10%. Rreth 30 gram konsideroheshin si porcion.

Funksioni i trurit

Ata që hanë 100 gram çokollatë çdo ditë përballen me një rrezik më të ulët të rasteve kardiovaskulare si sulmet në zemër dhe goditjet në tru, sipas një studimi shkencor britanik. Shkencëtarët, të udhëhequr nga profesori Fio Mead i Shkollës së Mjekësisë të Universitetit të Aberdeen në Skoci, kryen një meta-analizë të tetë studimeve mbi lidhjen midis çokollatës dhe sëmundjeve kardiovaskulare. Rreth 158,000 njerëz morën pjesë në këto studime dhe mbuluan një periudhë mesatare prej 12 vjetësh.

Rreth 20% e pjesëmarrësve raportuan se nuk kishin ngrënë asnjë çokollatë. Ndër të tjerat, konsumi mesatar ditor ishte shtatë gramë, me disa që hanë deri në 100 gramë në ditë. Analiza tregoi se ky grup i fundit, i cili hante më shumë çokollatë, përbëhej kryesisht nga njerëz të rinj, me peshë më të ulët, presion më të ulët të gjakut dhe më pak proteina inflamatore, ndërkohë që ushtronin më shumë – faktorë që së bashku reduktojnë rrezikun kardiovaskular. Llogaritjet treguan se, krahasuar me ata që nuk hanin asnjë çokollatë, ata që hanin shumë kishin një rrezik 11% më të ulët të sëmundjeve kardiovaskulare, një rrezik 25% më të ulët për të vdekur nga një atak në zemër dhe një rrezik 23% më të ulët për goditje në tru.

Nga Kategoria

Ekstra

Kjo pije e thjeshtë në mbrëmje mund të përmirësojë shëndetin e zorrëve tuaja

10 Qershor, 2026
Shëndeti

Frutat me pak sheqer, që ndihmojnë në ruajtjen e formës fizike

9 Qershor, 2026
Ekstra

Pse na dhemb koka nga akullorja? ‘Brain freeze’ që mund të tregojë më shumë për trupin tuaj

9 Qershor, 2026

Na ndiqni

Të fundit

“Të kthehen emigrantët”/ Greqia ashpërson ligjin për emigracionin, ‘plas’ debati në parlament

10 Qershor, 2026

Nuk e ftoi në festën e PS, ish-deputeti socialist shpërthen ndaj Ballukut: Ajo frymëzon protestat, ushqen me fonde PD dhe Berishën

10 Qershor, 2026

“Oh Perëndi, sa të paturpshëm jeni”, Edi Rama i përgjigjet diplomatit iranian: Në Shqipëri protestohet sepse ka demokraci, nuk marrim leksione nga ata që masakrojnë njerëzit e tyre

10 Qershor, 2026

Pije freskuese kontrabandë nga Maqedonia e Veriut, arrestohet 38-vjeçari në Dibër

10 Qershor, 2026

Krim pasioni? Gazetarja zbulon detaje rreth zhdukjes së Eglant Koçit: E dashura e telefonoi atë ditë…

10 Qershor, 2026

Kjo pije e thjeshtë në mbrëmje mund të përmirësojë shëndetin e zorrëve tuaja

10 Qershor, 2026

Botërori më i pasur në histori, vlera e skuadrave arrin shifra marramendëse

10 Qershor, 2026

“Më tha të fikja dritat”, zbardhet dëshmia e kamerierit për natën e zhdukjes së Eglant Kocit. Dyshohet se Shakaj e ka groposur trupin në zonën e…

10 Qershor, 2026
Iliria News

Iliria News është platformë mediatike e pavarur që synon të jetë tempull i lajmit të vërtetë dhe mendimit të lirë, kryesisht ndër shqiptarët, kudo ku ndodhen...

REDAKSIA: [email protected]

Lexo sipas rubrikave

  • Aktualitet
  • Analizë
  • Bota
  • Ekonomi
  • Ekstra
  • Kosova
  • Kryesore
  • Kulturë
  • Lajme
  • Politikë
  • Rajoni
  • Shëndeti
  • Showbiz
  • Shqipëri
  • Sporti
  • Teknologji
  • Video

Na ndiqni

  • About
  • Advertise
  • Privacy & Policy
  • Contact

© 2025 iliria news. Të gjitha të drejtat e rezervuara.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Asnjë rezultat
Shiko të gjitha rezultatet
  • KREU
  • Shqipëri
    • Aktualitet
    • Ekonomi
    • Politikë
  • Kosova
  • Rajoni
  • Bota
  • Analizë
  • Sporti
  • Showbiz
  • Video
  • Ekstra
    • Shëndeti
    • Kulturë
    • Teknologji

© 2025 iliria news. Të gjitha të drejtat e rezervuara.