Më 6 tetor, miliona kineze u përballën me radhë të gjata në rrugë pas festimeve të Ditës Kombëtare dhe Festës së Hënës. Stacioni më i madh i pagesës në provincën Anhui, konkretisht në Wuzhou, ishte nën presionin e një fluksi të madh automjetesh, duke u mbushur me dritat e kuqe të makinave që prisnin me orë për të kaluar. Autoritetet raportuan se mbi 120,000 automjete kaluan nëpër këtë stacion vetëm në ditën e fundit të festës.
Ky bllokim në trafikun e Wuzhou u bë virale në mediat sociale, me pamje që tregonin dhjetëra makina duke udhëtuar në korsi të ndryshme dhe duke formuar një radhë të gjerë dhe të dendur. Kjo situatë i kujtoi shumë shoferëve për bllokimet e mëdha që ndodhnin gjatë Vitit të Ri Kinez, kur fluksi i udhëtarëve arrin kulmin.
Festivali i Mesvjeshtës, një nga festat më të rëndësishme kinezë, këtë vit u shoqërua me Ditën Kombëtare, duke zgjatur festimet nga 1 deri më 8 tetor. Sipas Ministrisë së Kulturës dhe Turizmit, rreth 888 milionë udhëtime u regjistruan gjatë kësaj periudhe, duke shënuar një rritje nga 765 milionë udhëtime në vitin e kaluar, kur festa zgjati për shtatë ditë. Kjo rritje tregon ndjeshëm intensifikimin e lëvizjes brenda vendit dhe dëshminë për popullaritetin e festave.
Ky incident bllokimi nuk është i pazakontë në Kinë; më 2010, një bllokim prej 12 ditësh në autostradën Pekin-Tibet bëri bujë, duke lënë mijëra shoferë të bllokuar për një periudhë të gjatë. Të tilla situata nxjerrin në pah sfidat e transportit dhe infrastrukturës ndaj fluksit masiv të udhëtarëve gjatë festave.
Bllokimet si këto janë një përzierje e zakonshme e kulturës dhe mënyrës së jetesës në Kinë, ku festat kombëtare janë një mundësi për familjet të bashkohen, por gjithashtu sjellin sfida të mëdha në sistemin e trafikimit.











