Autoritetet franceze po i bëjnë thirrje Bashkimit Evropian që të identifikojë sa më shpejt koridoret e mobilitetit për forcat ushtarake dhe të krijojë një autoritet koordinues për të garantuar që trupat dhe pajisjet nga gjithë blloku të mund të lëvizin shpejt drejt lindjes në rast të një konflikti më të madh.
Brigadier Gjeneral Fabrice Feola, i cili drejton Qendrën e Operacioneve dhe Transportit të Forcave Ajrore Franceze, theksoi se lufta që Rusia po zhvillon në territorin evropian, sidomos në Ukrainë, rrit mundësinë e angazhimit të forca dhe pajisjesh në kontinent.
Aktualisht, lëvizja e personelit dhe pajisjeve ushtarake nga Franca shpesh vonohet për më shumë se 10 ditë për të marrë lejet e nevojshme nga vendet e tjera të BE-së, edhe pse objekti është të arrihen maksimumi pesë ditë.
Franca udhëheq një batalion multikombësh të NATO-s në Rumani dhe trajnon ushtarët ukrainas në Poloni. Marrëveshjet bilaterale me vendet e tjera anëtare kanë kufizime në llojin e konvojëve dhe numrin e trupave.
Komisioni Evropian pritet të paraqesë një paketë mbi mobilitetin ushtarake në mes të nëntorit për të thjeshtuar procedurat. Feola shprehu se duhet të përshpejtohet koha për marrjen e lejeve dhe të dematerializohet një numër i dokumenteve doganore.
Gjithashtu, BE duhet të identifikojë me urgjencë koridoret e mobilitetit, si hekurudhat dhe rrugët, që janë të përshtatshme për pajisjet ushtarake.
Diskutimet mbi koridoret janë zhvilluar mes vendeve anëtare dhe përfaqësuesve të NATO-s gjatë verës, duke identifikuar katër koridore jetike dhe 500 projekte prioritare. Komisioneri evropian Andrius Kubilius theksoi se BE do të kërkojë një investim fillestar prej 70 miliardë eurosh për t’i përshtatur koridoret për lëvizjen e shpejtë të trupave dhe pajisjeve.
Feola theksoi se është shumë e rëndësishme të ketë një autoritet unifikues për të koordinuar përpjekjet në nivel kombëtar për të shmangur konkurrencën për lëvizjen e mallrave.
Qeveritë e BE-së duhet të fillojnë të punojnë së bashku, duke aktivizuar një njësi inter-ministeriale koordinuese për logistikën.
Ajo që është gjithashtu sfiduese është se shumica e transportit të pajisjeve ushtarake kryhet me burime nga sektori privat; në Francë, vitin e kaluar, 90% e transportit të mallrave ushtarake u krye me resurse të jashtme.










