Një anije tregtare e regjistruar në Kinë, e nisura nga Rusia për në Egjipt është dyshuar për përfshirje të mundshme në dëmtimin e dy kabllove të të dhënave në Detin Baltik.
BCS East-West-Interlink, që lidh Lituaninë me Suedinë, u dëmtua rëndë të dielën, ndërsa kablloja nënujore me fibra optike C-Lion1 nga Finlanda në Gjermani u pre të hënën në mëngjes. Deri më tani nuk dihen shkaqet e të dyja incidenteve.
“Suedezët po hedhin një vështrim të ashpër në anijen kineze,” citoi Financial Times një burim anonim të thoshte të mërkurën. Gjurmuesit detarë e identifikuan anijen si Yi Peng 3, në pronësi të Ningbo Yipeng Shipping.
“Mbrojtja daneze mund të konfirmojë se ne jemi të pranishëm në zonën pranë anijes kineze Yi Peng 3”, tha ministria e mbrojtjes në Kopenhagen në një postim të fshehtë X të mërkurën.
Uebsajtet e gjurmimit detar treguan se anija kineze ishte ndalur në ngushticën Kattegat, në veri të Kopenhagenit, me dy anije të Marinës Mbretërore Daneze aty pranë. Anija ishte nisur nga Ust-Luga në Rusi dhe ishte nisur për në Port Said në Egjipt.
“Ne nuk kemi informacion për këtë çështje”, tha ambasada kineze në Suedi për FT, ndërsa një përfaqësues i Ningbo Yipeng tha vetëm se qeveria daneze i kishte kërkuar kompanisë që të “bashkëpunonte me hetimin”.
Zyrtarët finlandezë këshilluan të mos nxitojnë për gjykim të hënën. Kjo nuk e ka ndaluar ministrin gjerman të Mbrojtjes Boris Pistorius të fajësojë “veprim hibrid”.
“Askush nuk beson se këto kabllo janë prerë aksidentalisht,” tha Pistorius të martën. “Dhe ne gjithashtu duhet të supozojmë, pa e ditur ende, se është sabotim.”
Duke cituar burime anonime në internet, gazeta gjermane Bild dhe revista amerikane Newsweek kanë pohuar se kapiteni i Yi Peng 3 ishte një shtetas rus.