Më 15 gusht 1929, mjeku spanjoll Jerónimo Megías realizoi ëndrrën e tij duke u nisur për udhëtimin e parë rreth botës me Graf Zeppelin. Ky nuk ishte udhëtimi i parë për të me këtë aeroplan, pasi ai kishte marrë pjesë në një fluturim të mëparshëm që u ndërpre për shkak të një defekti në motor. Ndryshe nga ai rast, ky udhëtim kishte për qëllim të bëhej fluturimi rreth botës për passengerët.
Graf Zeppelin, nën komandën e Megías, ndërmori një rrugë gjithnjë e më ambicioze, duke u nisur nga Friedrichshafen në Gjermani dhe duke fluturuar mbi Bashkimin Sovjetik dhe Oqeanin Paqësor deri në Los Angeles, për të kthyer sërish në Gjermani pas një eksperience 20-ditore.
Kartaografit dhe shkrimtarit Alejandro Polanco iu rikthye këtij evenimenti historik përmes një libri të ilustruar, “Fluturimi i parë rreth botës me Graf Zeppelin”. Ky projekt u financua përmes një kampanje crowdfunding në Kickstarter, duke rezultuar në një libër të formatit hardcover, i cili kombinon imazhe të restauruara dhe kujtimet e Megías.
Albumi i restauruar përmban më shumë se 200 skena nga historia e zeppelinëve, duke filluar nga fundi i shekullit të 19-të deri në vitet 1930. Imazhet, të cilat ishin të vogla por shumë të detajuara, përfshinin pamje të ndryshme dhe brendësi të aeroplanëve, që ndihmonin publikun të afronte me një përvojë që ishte e aksesueshme vetëm për pak njerëz. Megías, për shembull, pagoi 7,000 dollarë për biletën e tij.
Fluturimi i Graf Zeppelin pati një pritshmëri të madhe publike dhe u mbështet nga magnati mediatik William Randolph Hearst, që kërkonte ekskluzivitet në raportimin e udhëtimit. Mes pasagjerëve ishte edhe journalistja britanike Lady Hay Drummond-Hay, e cila u bë gruaja e parë që fluturoi rreth botës.
Libri i Polanco-s jo vetëm tregon për udhëtimin legjendar, por gjithashtu për origjinën dhe kontekstin historik të zeppelinëve, dhe për përparësitë teknologjike që ata ofronin. Graf Zeppelin, si simbol i Republikës Weimar, realizoi qindra fluturime deri në tërheqjen e tij në vitin 1937. Fatkeqësisht, aksidenti i Hindenburgut shënoi fundin e epokës së zeppelinëve, të cilët përjetuan një rënie pas ardhjes së aeroplanëve modernë.