Paul Thomas Anderson, regjisor i njohur amerikan, ka prodhuar një histori të jashtëzakonshme me filmin e tij të fundit, “One Battle After Another”, që shënon gjithashtu projektin e tij të dhjetë. Ky film ngjall interesin me një buxhet të madh dhe një stil që përplaset midis komedisë dhe aksionit, duke sjellë një ngjashmëri me stilin e filmit klasik “The Big Lebowski” dhe emocionet e “Mission: Impossible”.
I frymëzuar nga romani postmodern “Vineland” i Thomas Pynchon, ky projekt është adaptimi i dytë i Anderson nga ky autor, pas suksesit të filmit “Inherent Vice”. Historia fillon në kufirin me Meksikën, ku një grup vigilantes, i quajtur “The French 75”, sulmon një qendër migrantësh. Ndër anëtarët e grupit janë “Ghetto” Pat Calhoun (i luajtur nga Leonardo DiCaprio) dhe e dashura e tij Perfidia Beverly Hills (Teyana Taylor). Pas një operacioni të suksesshëm, ngjarjet marrin një kthesë dramatike kur Perfidia kapet dhe tradhton grupin e saj, duke e lënë Pat me vajzën e tyre të vogël.
Pas 16 vitesh, Pat, tani i njohur si Bob Ferguson, ka humbur idealet e tij dhe jeton një jetë të zakonshme si babai i vetëm. Sidoqoftë, kur e kaluara e tij rikthehet në formën e kolonel Steven J. Lockjaw (Sean Penn), Bob duhet të rimarrë kontrollin e situatës për të mbrojtur vajzën e tij.
Filmi eksploron tema të thella si politike, struktura të pushtetit dhe përballja me radikalizmat, pa humbur humorin dhe dinamikën e ngjarjeve. Performancat e aktorëve, veçanërisht të Chase Infiniti në rolin e saj të parë dhe Sean Penn, janë tregues të forcës së këtij projekti.
“Anderson arrin të krijojë një thriller tërheqës dhe humoristik, i cili e paraqet Amerikën e ndarë dhe kritikën e saj ndaj ekstremizmit të të dy anëve. ‘One Battle After Another’ është një kujtesë që njeriu duhet të mbrojë vlerat e tij në një botë kaotike.”
Me pamje të mahnitshme dhe një kolonjë muzikore të shkruar nga Jonny Greenwood, ky film ofron një përvojë të paharrueshme dhe përfundon si një klasik modern. “One Battle After Another” tani po shfaqet në kinema, dhe është një mundësi që nuk duhet humbur për ata që kërkojnë kinematografinë më të mirë.