Aeroportet kryesore në Evropë përballen me ndërprerje të rënda që prej të premtes së kaluar, për shkak të një sulmi kibernetik që goditi Collins Aerospace, një ofrues shërbimesh për regjistrimin dhe imbarkimin e fluturimeve. Kompania njoftoi se ka hasur një problem teknik që ka shkaktuar vonesa në nisjet e pasagjerëve.
Aeroporti Heathrow, më i madhi në Londër, po punon intensivisht për të zgjidhur çështjen, duke kërkuar që udhëtarët të kontrollojnë statusin e fluturimeve para nisesh. Udhëtarët u këshilluan të mbërrinin në aeroport jo më herët se tri orë për fluturimet ndërkombëtare dhe dy orë për ato vendase. Një zëdhënës i aeroportit theksoi se është vendosur staf shtesë për të përballuar situatën dhe u kërkoi falje për shqetësimet e shkaktuara.
Edhe Aeroporti i Brukselit ka raportuar se procesi i regjistrimit dhe imbarkimit po kryhet aktualisht vetëm në mënyrë manuale. Autoritetet e aeroportit po punojnë për të zgjidhur problemin me shpejtësi. Në Berlin, aeroporti i Brandenburgut njoftoi se kishte vonesa të gjata për shkak të një problemi teknik me një ofrues të sistemeve evropiane, ndërsa përpiqeshin të gjenin një zgjidhje të shpejtë.
Ky sulm kibernetik, që ka rezultuar në anulime fluturimesh dhe vonesa të mëdha, ka prekur mijëra pasagjerë. Heathrow e theksoi se ky është incidenti i tretë serioz brenda disa javësh, duke përfshirë dy raste të tjera në korrik dhe gusht që shkaktuan chaos gjatë pushimeve verore për shumë udhëtarë.
Aeroporti i Frankfurtit njoftoi se nuk është prekur nga ky sulm, ndërsa autoritetet janë duke hetuar shkallën e plotë të incidentit dhe motivet pas tij. Detaje mbi autorët e sulmit ende nuk janë bërë publike, ndërsa situata vazhdon të zhvillohet me pasoja të rënda.