Në një atmosferë mbushur me tradhti dhe paranojë, Nuredin Dumani rrëfen situatën e tensionuar mes grupeve të krimit në Shqipëri. Në qendër të kësaj historie është Talo Çela, një figurë e njohur në rrethet e krimit, i cili ishte në shënjestër të rivalëve të tij, përfshirë Erjon Alibeun. Dumani tregon se një nga bashkëpunëtorët më të ngushtë të Talo Çelës, Ardian Çollaku, u rekrutua nga Alibeu për të siguruar informacione të brendshme për rivalin e tij. Çollaku kishte një marrëdhënie të ngushtë me Çelën, mirëpo, siç rrëfen Dumani, ai shiste informacionin për Lekë, duke vepruar si një tradhtar.
Dumani thekson se Alibeu, ndonëse kishte lidhje me Çollakun, nuk e besonte plotësisht dhe e mbante në errësirë lidhjen e tyre. Pavarësisht ndihmës që mund të merrte nga Çollaku, Alibeu shpesh vepronte me frikë, duke pasur parasysh të kaluarën e dhunshme dhe pasigurinë që e shoqëronte këtë botë. Një moment kritik ndodhi kur ata mësuan se Talo Çela ndodhej në shtëpinë e Eljo Bitrit, dhe kjo ofronte një mundësi ideale për eliminimin e tij. Megjithatë, Bitri, për të shmangur dyshimin mbi tradhtinë e tij, e anuloi planin e vrasjes.
Në këtë histori, Dumani nxjerr në pah një botë ku besimi është i papërfillshëm dhe tradhtia është normë. Informacionet që ai merrte, shpesh ishin të falsifikuara dhe tregonin se askush nuk mund të mbështetej te askush. Kjo situatë kulminon me vrasjen e Çollakut dhe të vëllait të Bitrit me 4 tetor 2021, një ngjarje e cila mbetet pa u zbardhur nga autoritetet.
Në përfundim, dëshmia e Dumanit ilustron një atmosferë krimi, ku marrëdhëniet janë të ndërtuara mbi tradhti dhe dyshime, duke reflektuar një realitet të ashpër dhe të rrezikshëm që karakterizon këtë botë. Të gjithë janë të predispozuar të tradhtojnë për mbijetesë, dhe besimi është një koncept praktikisht i huaj.