Arkivi Qendror Shtetëror i Filmit ka bërë një postim intriguese në rrjetet sociale, duke publikuar një foto të aktorës shqiptare Margarita Xhepa nga filmi “Vitet e Para” (1965), në një paralelizëm vizual me Sharon Stone nga filmi “Basic Instinct” (1992). Ky krahasim ilustron kontrastin mes dy epokave të kinemasë, duke theksuar ndryshimet në paraqitjen artistike dhe temat që trajtohen.
Margarita Xhepa, një figurë e njohur e kinemasë shqiptare, shfaqet në një skenë që sfidon normat e realizmit socialist të asaj kohe. Regjia e “Vitet e Para” është e Kristaq Dhamos, ndërsa skenari është shkruar nga Fatmir Gjata. Në këtë film, Xhepa paraqitet në një pozë joshëse, duke ofruar një imazh të guximshëm dhe tërheqës që ishte i pamundur për t’u parë në atë periudhë.
Nga ana tjetër, Sharon Stone, e njohur për interpretimin e saj magnetik në “Basic Instinct”, paraqet një skenë që është bërë ikonike në historinë e kinemasë amerikane. Regjia e Paul Verhoeven dhe skenari nga Joe Eszterhas krijuan një film që jo vetëm që sfidoi normat shoqërore, por gjithashtu njohu një sukses komercial të jashtëzakonshëm.
Në postim, Arkivi thekson rëndësinë e ruajtjes së trashëgimisë kinematografike, duke shënuar se “ne jemi Arkivi Qendror Shtetëror i Filmit, ose kinemaja që s’ka mbaruar kurrë.” Kjo nënkupton një angazhim për t’i dhënë vazhdimësi tregimeve dhe figurave që e kanë formuar historinë e kinemasë shqiptare.
Ky paralelizëm vizual mes Margarita Xhepës dhe Sharon Stone sjell në vëmendje një diskutim më të gjerë mbi ndikimin e filmit si medium arti dhe evolucionin e tij përmes dekadave. Pavarësisht se kinemaja shqiptare ka ndjekur një rrugë të ndryshme nga ajo hollivudiane, sërish, ky krahasim tregon se tema dhe stil të ngjashme mund të shfaqen, duke pasqyruar kulturat dhe shoqëritë në periudhat përkatëse.