Autoriteti i Standardeve të Reklamimit në Mbretërinë e Bashkuar (ASA) ka ndaluar dy reklama të markës së modës Zara, pasi në to shfaqeshin modele që dukeshin “shumë të dobëta”.
Sipas autoritetit, në një prej imazheve, një model dukej “e rraskapitur” për shkak të hijeve dhe stilit të flokëve të mbledhura strukur pas, ndërsa në një tjetër, pozicioni i trupit dhe prerja e ulët e këmishës theksonin kockat e dala të klavikulave.
ASA e cilësoi reklamën si “të papërgjegjshme” dhe urdhëroi që ato të mos shfaqen më në formën aktuale, duke kërkuar nga Zara që të sigurojë që të gjitha imazhet e saj të përgatiten “në mënyrë të përgjegjshme”.
Zara i ka hequr reklamat nga platforma e saj dhe bëri të ditur se të dyja modelet kishin certifikata mjekësore që dëshmonin gjendjen e tyre të mirë shëndetësore në momentin e realizimit të fotografive. Reklamat ishin publikuar më herët në aplikacionin dhe faqen zyrtare të kompanisë, në një seri fotosh që shfaqnin veshjet me dhe pa modele.
Njëra prej reklamave promovonte një fustan të shkurtër, dhe ASA vlerësoi se hijet ishin përdorur për t’i bërë këmbët e modeles të dukeshin “dukshëm të holla”. Gjithashtu, pozicioni i krahëve dhe bërrylave e bënte modelen të dukej “jashtë proporcionit”.
Në reklamën tjetër, që promovonte një këmishë, pozicioni i modeles nxirrte në pah kockat e klavikulës, të cilat përbënin “piken qendrore të imazhit”.
ASA shqyrtoi edhe dy reklama të tjera të Zara-s, por nuk vendosi ndalimin e tyre.
Kompania tha se nuk kishte marrë ankesa të drejtpërdrejta dhe se imazhet nuk ishin modifikuar përveç “disa ndryshimeve të vogla të ndriçimit dhe ngjyrës”. Zara shtoi gjithashtu se ndjek rekomandimet e raportit Fashioning a Healthy Future, i publikuar në vitin 2007 nga UK Model Health Inquiry.
Sipas kompanisë, ajo veçanërisht respekton rekomandimin e tretë të raportit, i cili kërkon që modelet të paraqesin një certifikatë mjekësore që dëshmon shëndetin e tyre të mirë, të lëshuar nga mjekë të specializuar në çrregullimet e të ngrënit.
Kjo ndodhi pas rasteve të ngjashme më herët gjatë vitit, ku reklama të tjera të markave të njohura u ndaluan për arsye të ngjashme.
Në korrik, një reklamë e Marks & Spencer u ndalua për shkak se modelja dukej “jo shëndetshëm e dobët”. ASA theksoi se poza e modeles dhe zgjedhja e veshjes përfshirë “këpucë me majë të mëdha” që theksonin hollësinë e këmbëve e bënin reklamën “të papërgjegjshme”.
Më herët gjatë vitit, edhe kompania Next pati një reklamë të ndaluar për një palë xhinse të ngushta blu. ASA vlerësoi se këndi i kamerës theksonte hollësinë e këmbëve të modeles, duke e konsideruar reklamën “të papërshtatshme”.
Next e kundërshtoi vendimin, duke deklaruar se modelja, megjithëse e dobët, kishte “një trup të shëndetshëm dhe të tonifikuar”.