Artiste britanike Celia Paul preferon të qëndrojë në studio, që shërben si shtëpia e saj dhe si një fortesë e vetmisë. Ajo së fundmi vizitoi Poloninë, ku është pjesë e ekspozitës ‘The Woman Question 1550–2025’ në Muzeun e Artit Modern në Varshavë. Në esenë e saj ‘Painting Myself’, e publikuar në mars 2025 nga New York Review of Books, ajo eksploron shikimin femëror dhe identitetin përmes së artit.
Paul, e cila ishte model për artisët meshkuj, e përshkruan procesin e pikturimit të vetes si një sfidë që kërkon guxim. Gjatë bisedës, ajo shprehu se e ndjen veten si muza e saj. Pikti se është e rëndësishme të pikturosh atë që të prek thellë si artist, dhe lidhja me nënën e saj ka qenë një burim frymëzimi për të. Ajo vazhdoi t’i pikturojë nënën për 30 vite, duke e konsideruar atë subjektin e saj kryesor.
Paul e përshkruan kalimtarinë e jetës si një burim frymëzimi për punën e saj, duke ndarë se çdo herë që merr një brushë ndjen një krizë. Ajo thekson rëndësinë e kapjes së momentit dhe emocioneve të vërteta në pikturat e saj, shpreson që ndjenja e saj e sinqertë të jetë e dukshme për shikuesit.
Është evidente se vdekja e disa personave të rëndësishëm në jetën e saj, përfshirë partnerin e saj Lucian Freud dhe nënën, kanë ndikuar thellësisht në artin e saj, duke e shtyrë atë të eksplorojë temën e trishtimit në veprat e saj të fundit. Në mesin e këtyre ngjarjeve, ajo ka gjetur lirinë për të punuar më shumë dhe për të shprehur vetveten.
Celia Paul thekson se pikturat e saj janë pjesë e një lufte më të gjerë për njohje si artiste femër, duke ecur përpara në një fushë ku gratë ende përballen me sfida të shumta për t’u pranuar. Ekspozita e saj në Varshavë, e cila përmban vepra që kanë kërkuar guxim për t’u krijuar, ofron një mundësi të vlefshme për t’u njohur më mirë me kontributin e artistëve femra në histori. Ekspozita do të jetë e hapur deri më 3 maj 2026.







