Bota e lojërave elektronike është tronditur nga lajmi për vdekjen e Vince Zampella, bashkëkrijuesit të serisë së famshme “Call of Duty”, i cili humbi jetën në një aksident automobilistik në Kaliforni. Zampella ishte 55 vjeç.
Kompania Electronic Arts (EA) konfirmoi se ai ndërroi jetë të dielën, teksa udhëtonte me një Ferrari në veri të Los Anxhelosit. Një pasagjer tjetër, i cili gjithashtu humbi jetën si pasojë e plagëve të marra, ende nuk është identifikuar. Autoritetet kanë nisur hetimet për të zbardhur shkaqet e aksidentit.
Në vitin 2010, Zampella themeloi Respawn Entertainment, një studio në kuadër të EA, ndërsa më herët kishte shërbyer si drejtor ekzekutiv i Infinity Ward, studioja që solli në jetë serinë e suksesshme “Call of Duty”. Një zëdhënës i EA e përshkroi ndikimin e tij në industrinë e lojërave si “të thellë dhe të gjerë”, duke theksuar se puna e Zampella-s ndihmoi në formësimin e argëtimit interaktiv modern dhe frymëzoi miliona lojtarë e zhvillues në mbarë botën.
Zampella konsiderohej një pionier i lojërave aksion me qitje dhe një nga arritjet e tij më të mëdha ishte krijimi i “Call of Duty”, një seri që ka shitur mbi 500 milion kopje globalisht që nga debutimi i saj në vitin 2003, fillimisht si një simulim i Luftës së Dytë Botërore. Më vonë, loja u zgjerua drejt temave të luftës moderne, ndërsa aktualisht Paramount Pictures po punon për një film me aktorë të vërtetë të bazuar në këtë seri.
Në vitet e fundit, Zampella ishte në krye edhe të projekteve të tjera të suksesshme, përfshirë “Star Wars Jedi: Fallen Order” dhe “Star Wars Jedi: Survivor”. Gazetari i njohur i lojërave dhe bashkëkrijuesi i “The Game Awards”, Geoff Keighley, shprehu tronditjen e tij për vdekjen e papritur të Zampella-s, duke e cilësuar atë si një person të jashtëzakonshëm, lojtar në zemër dhe një ekzekutiv vizionar që dinte të zbulonte talente dhe t’u jepte atyre liri krijuese.
Ndikimi i Vince Zampella-s në industrinë globale të lojërave mbetet i jashtëzakonshëm, ndërsa trashëgimia e tij pritet të vazhdojë të formësojë mënyrën se si krijohen lojërat dhe si lidhen lojtarët për breza të tërë.








