Forma e Formula 1 po kalon një periudhë delikate, me polemika që kanë filluar para pjesëmarrjes së garave të sezonit të ardhshëm. Max Verstappen, kampioni në fuqi dhe pilot i Red Bull, ka hedhur benzinë mbi zjarr duke e ngritur shqetësimin për kontrollet e makinave pas gara. Në një intervistë të fundit, ai deklaroi se shumë skuadra mund të ishin skualifikuar për tejkalime të rregullave, por kanë shpëtuar për shkak se nuk janë kontrolluar.
Kontrolli teknik në fund të çdo gare është një proces rigoroz, ku verifikohen pesha, temperatura, parametrat dhe presionet e impiantit hibrid, përbërja e karburantit dhe aerodinamika e makinave. Një makinë zgjidhet rastësisht nga një delegat i FIA për të kaluar kontrollin, por Verstappen pretendon se kjo praktikë nuk është mjaft e besueshme. Ai sugjeron se nëse të gjitha makinat do të kontrolloheshin rregullisht, shumë prej tyre do të rezultonin të parregullta, duke ngritur pikëpyetje mbi integritetin e garave.
Sezoni i fundit ka parë disa skualifikime të bujshme, sidomos në garën e Kinës, ku dy pilotë të Ferrari, Charles Leclerc dhe Lewis Hamilton, u skualifikuan për mosrespektim të limiteve. Po ashtu, Pierre Gasly u skualifikua në Shanghai, ndërsa skualifikimi më i diskutuar ishte ai i dy pilotëve të McLaren, Lando Norris dhe Oscar Piastri, në Las Vegas, që i kushtoi atyre pikë dhe rihapi garën për titullin.
Verstappen e përshkroi skualifikimin e McLaren si “një dhuratë Krishtlindjeje e parakohshme,” duke e theksuar se bëri kampionatin më emocionues. Pavarësisht tensioneve dhe skualifikimeve, Lando Norris arriti të fitojë titullin e botërorëve me vetëm 2 pikë më shumë se Verstappen në garën përfundimtare në Abu Dhabi.
Të gjitha këto zhvillime tregojnë se Formula 1 vazhdon të jetë një arenë e intensitetit dhe rivalitetit, por gjithashtu, dhe një provë e vështirë për rregullat dhe inspektimet e saj.










