Komisioneri i Klimës i Bashkimit Evropian, Hoekstra, ka mbrojtur vendimin për heqjen e propozimit historik që ndalonte automjetet me motorë me djegie deri në vitin 2035. Ai e cilësoi këtë veprim si një “kompromis të mençur dhe të zgjuar për klimën dhe konkurrencën.” Sipas tij, ky vendim është i nevojshëm për të mbështetur industrinë automobilistike evropiane dhe për të ruajtur vendet e punës.
Megjithatë, ky vendim ka shkaktuar reagime të forta nga kritikët që e akuzojnë Brukselin se po tërhiqet nga agjenda e saj për mbrojtjen e mjedisit. Ata argumentojnë se heqja e ndalimit për motorët me djegie është një hap prapa në përpjekjet për të arritur qëllimet e reduktimit të emetimeve të karbonit dhe për të promovuar energjinë e pastër. Disa përfaqësues të organizatave ekologjike dhe grupeve të ndryshme shoqërore theksuan se ky vendim do të inkurajojë përdorimin e karburanteve fosile dhe do të dëmtojë progresin drejt një ekonomie më të gjelbër.
Në përgjigje të kritikëve, Hoekstra tha se Bashkimi Evropian do të vazhdojë të investojë në inovacione dhe teknologji të reja, siç janë automjetet elektrike dhe sistemet alternative të transportit. Ai theksoi se industria duhet të mbetet konkurruese globalisht dhe se ndalimi i motorëve me djegie do të kishte pasoja negative për ekonominë dhe për zhvillimin industrial.
Sidoqoftë, debati mbi këtë çështje reflekton tensionet e vazhdueshme midis nevojës për të mbrojtur mjedisin dhe pritshmërive të industrisë. Mbështetësit e ndalimit të motorëve me djegie argumentojnë se investimet në energji të rinovueshme dhe teknologji të pastra janë thelbësore për të përmbushur angazhimet klimatike të Bashkimit Evropian.
Përfundimisht, heqja e ndalimit për automjetet me motorë me djegie i ka dhënë një shkallë të re diskutimi dhe polemikash. I gjithë procesi tregon se si prioritetet e politikave mjedisore mund të ndikohen nga presionet ekonomike dhe si Bashkimi Evropian do të manovrojë në këtë ambjent gjithnjë e më kompleks.









