Problemet e pages të transportuesve privatë dhe mungesa e investimeve në autobusë të rinj
Izet Smajli, përfaqësues i Sindikatës së Transportuesve Privatë, ka shprehur shqetësim mbi pasojat e mosdhënies së pagave për transportuesit privatë, duke theksuar se kjo situatë ndikon edhe në merrjen e kredive nga bankat për investime në autobusë të rinj. Ai thekson se kur pagat të dalin në kohë, kompanitë do të jenë në gjendje të investojnë në flota të reja, çka është thelbësore për përmirësimin e shërbimeve.
Sipas Smajlit, aktualisht, transporti nuk do të kthehet në normalitet pa zgjidhjen e çështjes së pagave. Ai sqaron se ngecja në disponimin e mjeteve ka bllokuar punën e kompanive, duke theksuar se ka dy arsye kryesore për këtë: vonesat në pagat e punëtorëve që tashmë janë 6 muaj të papaguara, dhe detyrimet ndaj furnitorëve. Smajli pohoi se furnizuesit e naftës po kërkojnë pagesat e borxheve, dhe derisa këto paga të mos paguhen, ata nuk do të ofrojnë më karburant.
Aktualisht, borxhet e kompanive private arrijnë shumën prej 2.1 milionë euro, ku Smajli njoftoi se në muajin shtator është bërë vetëm një pagesë, por komunat akoma u detyrohen për pesë muaj. Ai precizoi se 1.5 milion janë detyrime ndaj furnitorëve dhe 1 milion e 50 mijë euro borxhe për paga të papaguara.
Rreth problemit të ngrejtjes së pagesave, Smajli theksoi se është urgjente që këto mjete të dalin, përndryshe, vazhdimi i punës do të mbetet i pamundur, duke shtuar se nevojitet ripërtëritja e flotës për të siguruar një shërbim më të mirë ndaj qytetarëve. Situata aktuale e pagesave jo vetëm që dëmton punëmarrësit, por gjithashtu ndikon negativisht në stabilitetin e transportit publik dhe të privat. Potenciali për investime që qëndron i papërdorur është një mundësi e humbur që mund të çonte në përmirësim të shërbimeve dhe kushteve të punës.










