Pas tre vitesh punë, kompozimi dhe këndimi në 13 gjuhë, dhe një fushatë mediatike të shkurtër, por të përkryer, Rosalía ka arritur që albumi i saj ‘LUX’ të ngjitet në vendin e parë si albumi më i dëgjuar në Spotify në mbarë botën.
Platforma suedeze, e cila përditëson listat e saj javore, ka treguar se ‘LUX’ ishte albumi më i dëgjuar nga 7 deri në 13 nëntor, duke lënë pas ‘The Life of a Showgirl’ të Taylor Swift, e cila kishte nisur më 3 tetor dhe që kishte mbajtur një vend të rehatshëm në listat.
‘LUX’ është shënuar si albumi më i dëgjuar në një ditë nga çdo artist që këndon në spanjisht, me mbi 42 milionë dëgjime në ditën e parë të lançimit.
Pavarësisht se dominon në spanjisht, albumi eksploron gjithashtu hagiografitë e shenjtorëve të ndryshëm nëpër botë në gjuhët e tyre përkatëse, si Olga e Kievit në ukrainisht dhe shenjtorët Francis e Clare të Asizit në italisht.
Artistja e përshkruan këtë punë si maksimaliste, duke përfshirë kori të fëmijëve, fadon, valsin dhe ansamblet me tela në katër lëvizje operistike.
Rosalía eksploron dëshirat e saj për t’u lidhur me një entitet më të lartë (‘Sexo, violencia y llantas’), trishtimin e një dashurie që po zbehet (‘Berghain’), apatinë që pason (‘La Perla’) dhe madje edhe si do të festohet vdekja e saj (‘Magnolias’).
Albumi i saj i tretë në studio, ‘Motomami’, i lançuar në 2022, tashmë kishte bërë emër në platformat globale, duke arritur 5.79 milionë dëgjime brenda 24 orëve të para.
Kjo tentativë për të eksploruar dualitetin, e reflektuar në tekstet dhe prodhimin muzikor, kishte qenë lançimi i dytë më i mirë në historinë e Spotify për muzikën në spanjisht, vetëm pas Bad Bunny.
Kjo punë tregon se Rosalía ka arrirë një sukses të jashtëzakonshëm në industrinë muzikore ndërkombëtare.










