Pesë persona, përfshirë katër drejtues të lartë të Kizlyar Electromechanical Plant (KEMZ), humbën jetën në rrëzimin e një helikopteri Ka-226 në Dagestan. Aksidenti ndodhi pranë Detit Kaspik gjatë një fluturimi, kur helikopteri, që transportonte drejtues të kompanisë nën sanksionet e Bashkimit Evropian, ra në një zonë banimi. Nga përplasja, pesë njerëz u vranë dhe dy të tjerë u plagosën.
Sipas videove të publikuara në rrjetet sociale, piloti tentoi të ulte helikopterin në një plazh, por ato përpëliteshin përpara se të shpërthenin në flakë pas përplasjes me tokën. Teksa ai përpiqej të rifitonte kontrollin, helikopteri filloi të rrotullohej dhe ra mbi një shtëpi afër fshatit Atsi-Shu. Incidenti është quajtur një “katastrofë serioze aviacioni” nga autoritetet ruse dhe ka nxitur një hetim nga Administrata Federale e Aviacionit të Rusisë (Rosaviatsia).
Të gjitha viktimat ishin punonjës të KEMZ, një fabrikë që prodhon pajisje ushtarake për Rusinë, duke përfshirë sisteme lëshimi raketash. Midis të vdekurve ishte Atsalo Magomedov, zëvendësdrejtori për ndërtim dhe logjistikë. Tre menaxherë të tjerë dhe inxhinieri i fluturimit gjithashtu humbën jetën në këtë aksident.
Sipas raportimeve, një defekt teknik mund të jetë shkaku i përplasjes. KEMZ ka qenë përfshirë në polemika për rolin e saj në mbështetje të veprimeve që minojnë integritetin e Ukrainës, çka e çoi në vendosjen e sanksioneve nga Këshilli Evropian në vitin 2024.
Pamjet e incidentit tregojnë përpjekjet e zjarrfikësve për të shuar flakët që shkatërruan plotësisht shtëpinë ku ra helikopteri. Ky aksident tragjik ka nxitur reagime të shumta dhe shqetësim mbi sigurinë e fluturimeve në rajon, duke e bërë këtë ngjarje një nga incidentet më të rëndësishme të aviacionit në histori në këtë zonë.










