Komisioni Evropian ka bërë një ndryshim të rëndësishëm në planet për ndalimin e shitjes së automjeteve me benzinë dhe naftë, duke lejuar që deri në vitin 2035, 90% e makinave të reja të jenë pa emetime të karbonit. Ky një shtrim i objektivit origjinal për 100% vjen pas presioneve të forta nga prodhuesit e makinave, veçanërisht në Gjermani, të cilët shqetësohen për kërkesën e ulët të tregut për automjete elektrike.
Sipas planit të ri, pas vitit 2035, 10% e automjeteve të reja mund të përfshijnë ato me motorë me djegie të brendshme, duke përfshirë hibridet dhe përdorimin e biokarburanteve. Ky kompromis është bërë për të shmangur ndëshkime për prodhuesit që mund të mos arrijnë objektivat e caktuara për emetimet e CO₂.
Përkrahësit e këtij vendimi argumentojnë se ai do të përmirësojë kalimin në automjete pa emetime dhe do të mbajë stabilitetin ekonomik, duke shmangur stresin në sektorët që ende nuk janë gati për energjinë elektrike. Ata shpresojnë gjithashtu se fleksibiliteti do të inkurajojë prodhimin e biokarburanteve dhe karburanteve sintetike.
Ndërkohë, kritikët paralajmërojnë se ky vendim mund të vonojë kalimin në automjete elektrike, duke rrezikuar objektivat mjedisore të BE-së dhe lënë hapësirë për konkurrentë globalë si Kina dhe Shtetet e Bashkuara, të cilat po investojnë masivisht në teknologjitë elektrike. Grupi i transportit të gjelbër T&E ka theksuar se vendimi i BE-së mund të dëmtojë pozitat e saj si lider në teknologjitë e pastra.
Në Mbretërinë e Bashkuar, ka shqetësime se ky lëshim i BE-së mund të ndikojë negativisht, duke i kërkuar vendit që të mbajë një qëndrim të fortë ndaj kalimit në energjinë elektrike. Fiona Howarth, drejtoresha ekzekutive e Octopus Electric Vehicles, ka theksuar se çdo ulje e objektivave do të dërgonte një sinjal të dëmshëm për investitorët.
Ky zhvillim pasqyron një balancim të vështirë mes ambicieve të klimës dhe nevojave të industrisë, duke shkaktuar debate për të ardhmen e automobilave dhe konkurrencën globale. Ndërsa ky vendim ofron një mundësi për kalimin më të qetë në një të ardhme pa emetime, ai gjithashtu rrezikon të vonojë përparimin në drejtim të objektivave mjedisore.











