Rrjeti social TikTok ka patur një ndikim të rëndësishëm në formësimin e narrativëve politikë gjatë zgjedhjeve parlamentare në Kosovë, që u mbajtën më 9 shkurt 2025. Sipas një raporti të organizatës joqeveritare Iniciativa për Media të Lira në Ballkan dhe kompanisë bullgare Sensika Technologies, TikTok është platforma më e përdorur në vend dhe ka qenë subjekt i manipulimeve gjatë kësaj periudhe zgjedhore. Gjetjet u prezantuan në Parlamentin Evropian dhe sugjerojnë një strukturë të ngjashme manipulimi si në Rumani dhe Bullgari.
Raporti identifikon metoda të ndryshme manipulimi, përfshirë taktikat e postimeve dhe komentet masive, si dhe sinkronizimin e thurjeve (hashtags). Llogaritë zyrtare të partive dhe liderëve shërbejnë si kanale kryesore për shpërndarjen e narrativëve, të cilat amplifikohen përmes rrjeteve joautentike dhe influencuesve. Figura të njohura politike, përfshirë kryeministrin në detyrë, Albin Kurti, janë shfaqur shpesh, duke përfituar nga përpjekjet e koordinuara për të rritur praninë e tyre online.
Përmbajtja që prodhohet nga këto rrjete tenton të tërheqë vëmendjen masive dhe shpesh përzihet me mesazhe argëtuese apo sportive, për të personalizuar liderët dhe diskredituar kundërshtarët. Gjetjet tregojnë se partia në pushtet, Lëvizja Vetëvendosje (LVV), dhe lideri i saj, Albin Kurti, janë përmendur me intensitet të madh në platformë, me 16.582 mentions në thurje. Partitë e tjera, si Lidhja Demokratike e Kosovës (LDK) dhe Partia Demokratike e Kosovës (PDK), gjithashtu kishin prani të konsiderueshme, me correspondencë përkatësisht 6.161 dhe 3.310 herë.
Megjithëse TikTok është zyrtarisht i ndaluar në institucionet shtetërore për arsye të sigurisë kibernetike, partitë politike vazhdojnë të angazhohen në platformë përmes llogarive personale. Raporti thekson se aktiviteti i koordinuar ka treguar një rritje të lartë rreth datave të zgjedhjeve, që tregon përpjekje të orkestruara për të ndikuar në sentimentin politik dhe dukshmërinë online në një periudhë të rëndësishme.










