Në tetor të këtij viti, Bashkimi Europian nisi gradualisht zbatimin e Sistemit të Ri të Hyrje/Dalje (EES), duke kërkuar që shtetasit e vendeve të treta të përdorin teknologji të reja në kufijtë e vendosur.
Megjithëse pragu aktual për përdorim është vendosur në 10 për qind të udhëtarëve të kualifikuar, kërkesat e reja kanë shkaktuar tashmë vonesa të rëndësishme për pasagjerët ajrorë.
Një raport nga Këshilli i Aeroporteve Ndërkombëtare (ACI) Europë thekson këto shqetësime dhe kërkon një rishikim të menjëhershëm të sistemit.
Në muajt në vijim, gjithnjë e më shumë aeroporte do të fillojnë zbatimin e EES, me synimin që të jetë plotësisht funksional në të gjithë kufijtë Schengen deri më 10 prill 2026.
Raporti tregon se koha e pritjes në aeroporte mund të arrijë deri në 3 orë, duke e shndërruar procesin e kalimit në një sfidë për udhëtarët.
Të rinjtë pa vizë nga vende si Britania e Madhe dhe Shtetet e Bashkuara duhet të regjistrojnë të dhënat e tyre biometrike në kioska të dedikuara, gjë që ka rezultuar në radhë të gjata dhe ka shkaktuar humbje fluturimesh për disa pasagjerë.
Raporti i ACI-së ka bërë të ditur se kohët e përpunimit në kufi janë rritur deri në 70 për qind dhe se aeroporte në vende si Francë, Gjermani, Greqi, dhe Spanjë janë veçanërisht të goditura nga vonesat që rrjedhin nga EES.
Suksesi i këtij sistemi është vënë në pikëpyetje nga defekte të rregullta dhe mungesë stafi, duke e bërë të rrezikshëm operimin e tij.
ACI ka kërkuar një rishikim të menjëhershëm të sistemit, në dritën e drejtimit të planifikuar për të rritur pragun e regjistrimit në 35 për qind nga data 9 janar. Olivier Jankovec,
Drejtori i Përgjithshëm i ACI Europë, theksoi se problemet aktuale operacionale duhet të zgjidhen sa më shpejt për të parandaluar kaos dhe rreziqe të mundshme për sigurinë e udhëtarëve.
Nëse situata vazhdon, ACI do të kërkojë veprime nga Komisioni Europian dhe vendet anëtare të Schengen për të ofruar fleksibilitet më të madh në zbatimin e EES.










