Të hënën u publikua portreti i ri zyrtar i Zonjës së Parë të SHBA-ve, Melania Trump.
E fotografuar në Shtëpinë e Bardhë një ditë pasi bashkëshorti i saj u betua si president, fotoja bardh e zi e tregon atë të veshur me një kostum biznesi të errët dhe këmishë të bardhë.
Kjo, ndërsa i mbështet duart në një tavolinë reflektuese në dhomën e verdhë ovale.
Monumenti i Washington-it, i cili ngrihet mbi kryeqytetin e vendit, shihet në prapavijë.
Zonja Trump – një ish-modele – është e njohur me zgjedhjet e veshjeve dhe pozat e saj nga kritikët.
Portreti është shkrepur nga Régine Mahaux, një fotografe nga Belgjika e cila ka bërë foto të familjes Trump për më shumë se 20 vjet.
Ajo fotografoi gjithashtu portretin zyrtar të zonjës Trump në vitin 2017, për mandatin e parë të Trump në detyrë.
“Isha vërtet e nderuar që u zgjodha për të fotografuar këtë portret zyrtar për herë të dytë”, tha Mahaux për BBC të hënën.
“Si artiste të punosh me një grua kaq frymëzuese është një privilegj i madh. Ajo është një perfeksioniste dhe është me të vërtetë e përfshirë në procesin krijues”.
Ja çfarë thonë ekspertët për imazhin.
“Kjo fotografe është një person i besueshëm për të“
Gwendolyn DuBois Shaw është drejtoreshë e Fakultetit për Departamentin e Historisë së Artit në Universitetin e Pensilvanisë.
Ajo kuroi ekspozitën Every Eye is Upon Me: First Ladies of the United States në Galerinë Kombëtare të Portreteve në Washington DC.
Ashtu si portreti zyrtar nga administrata e parë e burrit të saj, gjithashtu nga fotografja e preferuar e Trump, Régine Mahaux, kjo foto e Melania Trump e tregon atë të veshur me veshje biznesi duke pozuar para një dritareje.
Ndërsa dritarja në foton e parë ishte e dallueshme për adhuruesit e Shtëpisë së Bardhë pasi ndodhej në lagjet familjare të rezidencës ekzekutive, e dyta është zhvendosur në dhomën ovale të verdhë përballë Ellipse-s, e cila përmban Monumentin e Washington-it të vendosur pak në të majtë pas Zonjës së Parë.
Bie në sy rimimi i trupit të saj me këtë obelisk të njohur, simbol i fuqisë së investuar në presidencën e parë.
Poza e saj, me majat e gishtave vendosmërisht në një tavolinë jashtëzakonisht reflektuese, duket se komunikon gatishmërinë për t’iu “përveshur punës” dhe për të vepruar në bazë të platformës që i jepet rolit unik të zonjës dhe avokatit për të pafuqishmit që amerikanët kanë pritur historikisht nga zonjat e para.
Zonja Trump është jashtëzakonisht e patrazuar para kamerës dhe kjo ndoshta ka të bëjë shumë me të kaluarën e saj si modele.
Por unë mendoj se marrëdhënia që ajo ka zhvilluar me Mahaux gjatë dy dekadave të fundit përbën pjesën më të madhe të kësaj lehtësie.
Kjo fotografe është një person të cilit i beson për ta bërë atë të duket e sigurt, e kompozuar dhe me klas.
Për të qenë të mira në punën e tyre, modelet duhet ta vënë veten në duart e fotografit që drejton foton dhe besimi se fotografitë që rezultojnë do t’i shërbejnë qëllimit të tyre është kritike për ekuacionin.
Zonja Trump i beson Mahaux për të komunikuar me saktësi mesazhin e saj, cilido qoftë ai.
Mesazhi i kësaj fotoje është se zonja e parë është zhvendosur nga hapësira margjinale e lagjes familjare në dhomën pak sipër Zyrës Ovale.
Ajo duket e gatshme për të zotëruar më shumë nga pushteti që dukej mjaft ngurruese për të përqafuar në qëndrimin e saj të parë në Shtëpinë e Bardhë.
E megjithatë, ajo është pozicionuar me vendosmëri pas asaj tavoline super të shndritshme, duke mbajtur paksa një kufi mes vetes dhe shikuesit.
Duke qëndruar paksa misterioze, paksa enigmatike dhe aq më pak e padepërtueshme.
BBC