Suneung, provimi i famshëm i pranimit në universitet në Korenë e Jugut, është një ceremoni tetë-orëshe, ku studentët përballen me një sërë provimesh që përcaktojnë të ardhmen e tyre akademike dhe profesionale. Seksioni i anglishtes është veçanërisht i njohur për vështirësinë e tij ekstreme, dhe këtë vit, kritikat ishin aq të forta saqë zyrtari kryesor përgjegjës për administrimin e provimit dha dorëheqjen si përgjegjësi për “haosin” e shkaktuar.
Kreu i Suneungut, Oh Seung-geol, pranoi se vështirësia e pyetjeve ishte “jo e përshtatshme”, duke theksuar se megjithëse provimi kishte kaluar disa rreth editingu, ai ende “nuk përmbushi standardet”. Një nga pyetjet më të kritikuara ishte ajo që lidhej me filozofinë e zakonit të Immanuel Kantit, si dhe një pyetje me terma nga bota e lojërave që ishte e paqartë për shumë nxënës.
Nxënësit kanë 70 minuta për t’u përgjigjur në 45 pyetje, dhe vetëm 3% e atyre që u testuan këtë vit arritën të merrnin notën më të lartë në seksionin e anglishtes, krahasuar me 6% vitin e kaluar. Im Na-hye, një nxënëse e vitit të fundit, tha se shumë nga pyetjet morën kohë për t’u kuptuar, duke ndier pasiguri deri në momentin e fundit.
Profesor Jung Chae-kwan, një ekspert i gjuhës angleze, e cilëson këtë test si “të mërzitshëm dhe konfuz”, duke thënë se nxënësit mësojnë më shumë për teknika testi sesa për anglisht. Ai sugjeron se shkrimet e përdorura nuk janë të pamundura, por janë të përzgjedhura keq për të testuar aftësitë e vërteta të leximit.
Megjithatë, disa mendojnë se vështirësia e testit pasqyron qëllimin e tij për të matur kapacitetin e leximit dhe përgatitjen e studentëve për materialin që do të përballen në universitet. Suneung është një ngjarje e rëndësishme për gjithë shoqërinë krijuese dhe, për këtë arsye, shumë aktivitete ndalohen në vend që të sigurohet një ambient optimal për provimin.
Por sfidat dhe kritikët e provimit tregojnë se niveli i vështirësisë dhe mënyra e formulimit të pyetjeve kanë një ndikim të madh në përjetimin e studentëve dhe rezultatet e tyre.











