Në zgjedhjet lokale të 12 tetorit, Komisioni Qendror i Zgjedhjeve (KQZ) bëri një ndryshim të papritur të qendrave të votimit, duke shkaktuar frustrim te shumë qytetarë. Shumë prej tyre u kthyen mbrapa pa votuar, ndërsa të tjerë u detyruan të orientohen drejt qendrave të reja. Disa qytetarë ndanë shqetësimet e tyre, duke shprehur se ishin të papërgatitur për ndryshimet, që iu ndodhën pa paralajmërim.
Menaxherët e qendrave të votimit konfirmuan të njëjtat shqetësime, duke theksuar se ndërrimi i qendrave pa njoftim paraprak ishte një problem i evidentuar gjatë procesit të votimit. KQZ-ja kishte kontraktuar kompaninë “Red Mill” për të informuar qytetarët mbi procesin zgjedhor, por kompanisë i ishte kërkuar të fillonte informimin vetëm pas hapjes së fushatës, dhe sipas raporteve, nuk kishte përmbushur as minimumin e kërkuar për transmetime në media.
Kontrata me “Red Mill” parashikonte transmetimin e 21 mijë sekondave spotesh në dy televizione nacionale, por deri në datën 8 tetor, RTV21 kishte transmetuar vetëm 12 mijë e 500 sekonda, ndërsa KTV kishte përmbushur më pak se 15 për qind të kontratës. Në këtë kontekst, edhe që KQZ-ja kishte anuluar tenderin e rregullt për informim, duke e kontraktuar “Red Mill” për 104 mijë euro, pa ofruar dëshmi për ndjekjen e detyrave të kësaj kompanie.
Anëtarë të KQZ-së, si Ilir Gashi, pranuan se ende nuk kishin një pasqyrë të qartë mbi përmbushjen e kontratës, duke theksuar se duhej të monitoroheshin zhvillimet e mëtejshme deri në balotazh. Në një ambient të tillë, ku transparenca dhe përgatitjet janë thelbësore, vonesat dhe mungesa e informimit kanë ngritur shqetësime të mëdha tek votuesit, të cilët kërkojnë kthimin e besimit në procesin zgjedhor. KQZ-ja gjithashtu nuk ofroi detaje mbi përmbushjen e kontratave me media të tjera, duke lënë hapësira për diskutime dhe dyshime mbi efektivitetin e fushatës informuese.









