Kina po zhvillon marinën më të madhe luftarake në botë, duke bërë përparime të shpejta që po ngushtojnë hendekun me Shtetet e Bashkuara. Me më shumë se 60% të porosive globale për anije dhe një kapacitet ndërtimi 200 herë më të madh se ai i SHBA-së, ambiciet e Pekinit në këtë sektor po fitonin përmasa strategjike serioze. Sipas ekspertëve, Kina posedon aktualisht 234 anije luftarake në operim, duke e tejkaluar Marinën Amerikane me vetëm 219 anije.
Në katër vitet e fundit, katër nga kantieret më të mëdha kineze kanë prodhuar 39 anije luftarake, me një zhvendosje totale prej 550,000 tonësh – një numër më i madh se të gjithë flota britanike. Industria e ndërtimit të anijeve në Kinë dominon tregun global, me më shumë se 60% të porosive botërore të këtij viti që shkuan në kantieret kineze. Parku industrial detar në Dalian është një shembull i fuqisë industriale dhe ushtarake të vendit dhe simbolizon ambiciet e veta në këtë fushë.
Pekini nuk është ndalur vetëm në ndërtimin e anijeve, por ka rritur gjithashtu investimet në teknologjinë ushtarake, duke përfshirë armët hipersonike, dronët nënujorë dhe raketat kundër anijeve. Megjithatë, Shtetet e Bashkuara ende mbajnë avantazhin në tonazh të përgjithshëm, me nëndetëse dhe aeroplanmbajtëse më të avancuara teknologjikisht.
Ndërsa avantazhi amerikan dëshmohet në nivelin e teknologjisë së avancuar, kapaciteti i SHBA-së për ndërtimin e anijeve ka pësuar një rënie të rëndësishme gjatë dekadave të fundit, gjë që po shqetëson autoritetet në Uashington. Prandaj, zhvillimi në marinën kineze nuk vetëm që ka implikime për sigurinë rajonale, por gjithashtu nxit një rivlerësim mbi strategjitë ushtarake dhe detarë të Shteteve të Bashkuara. Ky evoluim mund të ketë pasoja të gjera për balancat e fuqisë detare në nivel global.