Gerhardi Kunststofftechnik GmbH, një kompani gjermane që prodhonte emblema për Mercedes-Benz, ka shpallur falimentimin. Arsyeja ishte rënia e kërkesës për produktet e saj dhe kriza në industrinë evropiane të makinave.
Kompania gjermane nuk arriti të përballojë sfidat me të cilat përballet industria moderne evropiane e automobilave për shkak të rënies së kërkesës për automjete elektrike. Kompania, e themeluar në vitin 1796, i mbijetoi dy luftërave botërore, por falimentoi në vitin 2024.
Gerhardi ka shpallur falimentimin pas një rënie të zgjatur të kërkesës për produktet e saj dhe nuk dihet se çfarë do të ndodhë me 1500 punonjësit e saj. Kompania filloi udhëtimin e saj më shumë se dy shekuj më parë me prodhimin e produkteve metalike, dhe më pas hyri në industrinë e automobilave dhe furnizoi emblemat e yjeve për sedanët Mercedes-Benz.
Mercedesi i ri elektrik CLA me sa duket mund të bëjë 1270 km me vetëm dy ndalesa karikimi 10-minutëshe, sipas inxhinierëve përgjegjës për projektin. Arritja është bërë e mundur nga bateria e madhe e makinës 85 kWh. Por edhe nga arkitektura elektrike 800v e platformës së re MMA dhe shpejtësitë ultra të shpejta të karikimit; Mercedes pretendon se makina mund të “shtojë 300 km 186 milje në 10 minuta”. Bëhet e ditur se CLA e re do të zbulohet e plotë në pranverë. Ajo do të pasohet nga një Mercedes CLA Shooting Brake i ri.
Gjashtë muaj pasi e tregoi atë si koncept, Mercedes-AMG sapo zbuloi PureSpeed, një version pa çati të SL63. Duket në thelb identike me makinën koncept, me një pamje të frymëzuar nga Formula 1. Mercedes planifikon të bëjë 250 shembuj si pjesë e serisë së tij të re “Mythos” të modeleve ultra të kufizuara. Bëhet e ditur se Halo është një pjesë plotësisht strukturore e bërë nga çeliku dhe në thelb identike me SL63, e kompletuar me një version 577 kuaj fuqi, një motor V8 4.0 litërsh dhe një transmision me nëntë shpejtësi.