Një pretendim i përhapur në rrjetet sociale shpjegon se qyteti gjerman Hamburg ka ndaluar mësimet e muzikës në shkollat publike, duke argumentuar se muzika konsiderohet “haram” në Islam. Një postim në X thotë se ndalimi është bërë për shkak se do të ishte “islamofobike” të imponohej mësimi i muzikës ndaj muslimanëve. Ky postim ka arritur më shumë se gjysmë milioni shikime dhe përmban një video me raportin e një medie gjermane që supozohet se shpjegon hollësitë e ndalimit.
Megjithatë, të gjitha pretendimet janë të pasakta. Edhe pse disa media gjermane kanë raportuar për incidente izoluese ku disa nxënës muslimanë refuzuan të merrnin pjesë në mësimet e muzikës, nuk ka ndalim zyrtar të mësimeve të muzikës në Hamburg. Një raport nga Die Welt në qershor përshkruan disa raste të veçanta ku nxënësit nuk morën pjesë për arsye fetare. Ajo përmend gjithashtu incidente ku vajzat janë sulmuar nga nxënës muslimanë në shkolla të ndryshme. Ksenija Bekeris, një politikane ngaPartia Socialdemokrate (SPD) që shërben si senatore për edukimin në Hamburg, deklaroi se, ndonëse këto veprime nuk janë të përhapura, ato nuk do të tolerohen.
Gazeta lokale Hamburger Abendblatt gjithashtu raportoi për akuzat se nxënës muslimanë kanë kërcënuar ose ofenduar shokët e klasës, duke treguar për një “presion fetar” në lidhje me veshjen dhe sjelljen. Megjithatë, tensionet mes individëve muslimanë dhe shkollave nuk justifikojnë pretendimin se autoritetet gjermane kanë ndaluar mësimet e muzikës për t’u shmangur nga akuzat e islamofobisë. Autoriteti i arsimit në Hamburg e ka konfirmuar se muzika është pjesë e kurrikulës së shkollave dhe nuk ka asnjë plan për ta ndryshuar këtë.
Sa i përket debatit mbi muzikën në Islam, nuk ka një qëndrim të vetëm. Disa e shohin muzikën si të lejuar, për sa kohë që nuk nxit sjellje të këqija, ndërsa të tjerë e ndalojnë atë. Megjithatë, pretendimet false për ndalimin e mësimeve të muzikës në Hamburg janë pjesë e një narrativi më të gjerë dezinformatash që synon të demonizojë imigrantët dhe të ndihmojë në përhapjen e frikës.









