Me hyrjen e rregullave të reja të reklamave politike të Bashkimit Evropian, që do të hyjnë në fuqi plotësisht më 10 tetor, agjencitë e reklamave dhe transmetuesit po presin sqarime të mëtejshme mbi përkufizimin e reklamave politike. Komisioni Evropian ka premtuar udhëzime për zbatimin e këtyre rregullave, por deri tani nuk ka ofruar informacione të mjaftueshme.
Giantët teknologjikë, Meta dhe Google, kanë bërë të ditur se do të ndalojnë të gjitha reklamat lidhur me politikën, zgjedhjet dhe çështjet sociale në platformat e tyre në BE, për shkak të sfidave dhe paqartësive ligjore që sjell ky legjislacion. Rregullat e BE-së për transparencën dhe targetimin e reklamave politike, të miratuara në prill 2024, janë krijuar për të kundërshtuar manipulimin e informacionit dhe ndërhyrjen e huaj në zgjedhje.
Reklamat politike do të duhet të mbajnë një etiketë transparence që identifikon informacionin kyç si sponsorët, zgjedhjet e lidhura, shumat e paguara dhe teknikat e targetimit. Megjithatë, shumë organizata, përfshirë Këshillin e Botuesve, shprehin shqetësime mbi paqartësitë e përkufizimit të reklamave politike, duke theksuar se botuesit mund të mos kenë kapacitete teknike për t’u përputhur me rregullat. Ata kërkojnë sqarime më të qarta mbi identifikimin e sponsorëve dhe proceset e verifikimit.
Aleanca e Standardeve të Reklamuesve të BE-së thekson se përkufizimi i reklamave politike është një çështje e drejtpërdrejtë dhe duhet të përjashtojë çështjet e reklamave tregtare. Problemi është që tashmë nuk ka burime të besueshme informacioni për të verifikuar statusin politik të përdoruesve.
Po ashtu, Bashkimi Evropian i Transmetuesve shpreh shqetësim për paqartësitë në lidhje me kampanjat e reklamave politike. Çështja e reklamave pa shpërblim që nxisin ndërgjegjësimin mbi problemet mjedisore, për shembull, mund të ketë implikime politike dhe rregullativat nuk e sqarojnë qartë këtë.
Zgjedhjet parlamentare holandeze të 29 tetorit do të jenë të para ku rregullat e reja të reklamave politike do të zbatohen plotësisht. Kjo situatë krijon një presion mbi agjencitë dhe transmetuesit për t’u përshtatur me rregullat, përveç sfidave për të siguruar transparencë dhe korrektësi në informacion.