Industria automobilistike e Gjermanisë përballet me kriza të mëdha, dhe sipas një eksperti tregtar, vendimet politike janë shkaku kryesor i këtyre sfidave.
Në ceremoninë e hapjes të Panairit Ndërkombëtar të Makinave (IAA) në Mynih, eksperti ndau pikëpamjet e tij me Euronews, duke theksuar se ndikimi i politikës në ekonominë e automobilave është ndjeshëm negativ.
Sipas tij, ndryshimet në legjislacionin që ndikon në standardet e emetimeve dhe kërkesat për makinat elektrike kanë krijuar shumë pasiguri për prodhuesit.
Industria po përpiqet të përshtatet me këto rregullore, por sfidat e tregut global, si edhe konkurrenca e fortë nga vendet e tjera, e kanë bërë procesin më të vështirë. Ai theksoi se shumë fabrikat po përballen me ulje të prodhimit dhe reduktime të vendeve të punës, gjë që ndikon negativisht në ekonominë e përgjithshme të vendit.
Eksperti gjithashtu theksoi nevojën për një strategji të qartë dhe afatgjatë nga ana e qeverisë për të mbështetur inovacionin dhe zhvillimin e teknologjive të reja.
Sipas tij, investimet në kërkimin dhe zhvillimin e automjeteve ekologjike janë të domosdoshme për të ruajtur pozitat konkurruese të Gjermanisë në tregun global.
Për më tepër, ai paralajmëroi se nëse politika nuk ndryshon për të mbështetur këtë industri, do të ketë pasoja të rënda për të ardhmen e saj.
Kriza aktuale nuk është thjesht një problem ekonomik, por gjithashtu një problem social, pasi shumë punonjës të kësaj industrie janë në rrezik të humbin vendet e punës.
Në përfundim, situata aktuale e industrisë automobilistike gjermane thekson rëndësinë e dialogut midis qeverisë dhe sektorit privat për të krijuar një mjedis të përshtatshëm për inovacion dhe rritje.
Vetëm përmes një bashkëpunimi të ngushtë mund të arrijmë zgjidhje të qëndrueshme për sfidat me të cilat po përballet kjo industri kryesore për ekonominë gjermane.