Sergio Ramos, legjenda e Real Madridit, ka filluar një karrierë të re si muzikant me lansimin e singlit të tij të parë, “Cibeles”. Kjo ka sjellë reagime të ndryshme, disa përkrahëse dhe disa skeptike. Tekstet e këngës, që duket se referohen largimit të tij të hidhur nga stadiumi Santiago Bernabeu, kanë tërhequr vëmendjen e mediave dhe fansave.
Që nga dalja e këngës, ka pasur shumë diskutime në rrjetet sociale, më së shumti për mesazhin e saj dhe për ndikimin që mund të ketë kjo në imazhin e tij si lojtar. Ndërkohë, Ryanair, kompania e njohur ajrore, e ka marrë këtë mundësi për të tallur Ramosin, duke postuar një koment ironik që e bëri atë më të njohur në median sociale.
Pas këtij sulmi, Ramos ka reaguar me një përgjigje të mençur, duke treguar se është në gjendje të përballojë kritikat dhe talljet. Mishërimi i dy botëve, futbollit dhe muzikës, ka ngjallur interesim të madh, por gjithashtu ka bërë që disa të dyshojnë nëse ky hap është ndihmuar apo dëmton karrierën e tij.
Kënga “Cibeles” ndihmon në nxjerrjen në pah të ndjenjave dhe përvojave të tij nga periudha e tij në Madrid, dhe kjo i jep një dimension të ri personazhit të tij publik. Megjithatë, debati mbi këngën tregon se jo të gjithë janë të hapur për këtë ndryshim të karrierës së tij.
Ramos, duke qenë një figurë e njohur, do të vazhdojë të jetë në qendër të vëmendjes, pavarësisht se se çfarë bëhet. Të ardhmen e tij si muzikant mbetet të shihet, ndonëse ai me siguri do të vazhdojë t’i shkruajë këngët që ndiejnë emocionet e tij dhe t’i ndajë ato me publikun. Ky hap i tij përbën një përpjekje për ta shfrytëzuar popullaritetin e tij duke iu drejtuar një audience të re, duke i dhënë vetes një zë të ri në një fushë tjetër.