• About
  • Advertise
  • Privacy & Policy
  • Contact
E mërkurë, 17 Shtator, 2025
  • Login
Iliria News
CityDent
  • KREU
  • Shqipëri
    • Aktualitet
    • Ekonomi
    • Politikë
  • Kosova
  • Rajoni
  • Bota
  • Analizë
  • Sporti
  • Showbiz
  • Video
  • Ekstra
    • Shëndeti
    • Kulturë
    • Teknologji
Asnjë rezultat
Shiko të gjitha rezultatet
  • KREU
  • Shqipëri
    • Aktualitet
    • Ekonomi
    • Politikë
  • Kosova
  • Rajoni
  • Bota
  • Analizë
  • Sporti
  • Showbiz
  • Video
  • Ekstra
    • Shëndeti
    • Kulturë
    • Teknologji
Asnjë rezultat
Shiko të gjitha rezultatet
Iliria News
Asnjë rezultat
Shiko të gjitha rezultatet
Kreu Bota

Rrëzimi i avionit në Indi/ Kapiteni Sumeet Sabharwal përgjegjës për tragjedinë, fiku motorët tre sekonda pas ngritjes

17 Korrik, 2025
tek Bota, Lajme
Share on FacebookShare on Twitter

Tre sekonda pas ngritjes së fluturimit Air India 171, kapiteni Sumeet Sabharwal ngriti dorën e djathtë, e afroi drejt dy levave në konsolën qendrore të Boeing 787 dhe ndërpreu, me shpejtësi, furnizimin me karburant fillimisht të motorit të majtë dhe më pas të atij të djathtë.

Në atë fazë tepër delikate, me gjithë vëmendjen të përqendruar në ngjitjen sa më të shpejtë të avionit, oficeri i parë Clive Kunder — i cili në atë moment ishte piloti përgjegjës për komandimin aktiv të fluturimit — nuk mund të bënte asgjë: duart i kishte të zëna duke kontrolluar avionin.

Zëri i dallueshëm

Lexo edhe:

Fluturimet, trenat, metrot: Si do të ndikojë greva në të gjithë Francën në udhëtimet këtë të enjte?

Avokatët e Erion Veliajt flasin në Top Story: Ja arsyet pse kryebashkiaku nuk mund të largohet.

Edhe nëse nuk e pa, Kunder me siguri e kuptoi që komandanti — i cili kishte rolin e pilotit monitorues — kishte lëvizur ndërprerëset nga “Run” në “Cutoff”: tingulli që del nga lëvizja nga lart-poshtë është i pashmangshëm. Dhe ndërsa motorët nisën të humbisnin fuqinë, siç u regjistrua edhe nga audioja e një prej kutive të zeza, filloi debati, me Kunder që pyeste vazhdimisht “pse e bëre?”, me një zë gjithnjë e më të dëshpëruar, dhe Sabharwal që për disa sekonda përpiqej të mohonte, siç ka zbuluar ekskluzivisht “Corriere” dy ditë më parë. Oficeri i parë më pas u përpoq të shpëtonte situatën, duke rindezur të dy motorët pas 10 dhe 14 sekondash. Por ishte shumë vonë.

Pikat e sqaruara tashmë

Tani është “Wall Street Journal” që konfirmon dinamikën, duke cituar zyrtarë amerikanë të njohur me përmbajtjen e skedarëve audio. Material që është dëgjuar drejtpërdrejt edhe nga Jennifer Homendy, drejtuesja e NTSB, agjencia amerikane që heton aksidentet në fushën e transportit. Një rindërtim që nga njëra anë përjashton plotësisht Boeing dhe GE Aerospace, përkatësisht prodhuesin e avionit dhe të motorëve. Por nga ana tjetër, hedh hije mbi hetuesit indianë, të cilët e kanë lënë jashtë këtë detaj në raportin paraprak.

Më 12 qershor, Boeing 787 i Air India me 242 persona në bord u rrëzua 32 sekonda pas ngritjes nga aeroporti i Ahmedabad. Ishte nisur drejt Londrës, Gatwick. Në total humbën jetën 260 persona: 241 nga ata që ndodheshin në avion (vetëm një pasagjer mbijetoi) dhe 19 të tjerë në tokë, që ndodheshin brenda një ndërtese mbi të cilën u përplas avioni. Raporti paraprak konfirmoi që tre sekonda pas ngritjes, ndërprerëset që rregullojnë rrjedhën e karburantit u kaluan nga “Run” në “Cutoff”, pa shpjeguar sesi.

Ndërprerja e qëllimshme

Siç ka zbuluar “Corriere”, është një prej pilotëve që me një veprim të qëllimshëm ndërpreu furnizimin me karburant, duke çaktivizuar motorët. Kutitë e zeza nuk lënë vend për dyshime lidhur me përgjegjësinë: ishte komandanti Sabharwal ai që nisi sekuencën që çoi në përplasjen fatale, duke ndalur karburantin. Oficeri i parë Kunder, fillimisht i befasuar nga veprimi, më pas u përfshi nga paniku, duke pyetur vazhdimisht e me dëshpërim eprorin e tij për arsyen e këtij gjesti, ndërkohë që kapiteni fillimisht e mohoi, dhe më pas mbeti në heshtje.

Kush ishin pilotët

Sabharwal, 56 vjeç, përshkruhet nga të gjithë — kolegë dhe fqinjë — si një njeri i sjellshëm, i përkushtuar ndaj të atit të sëmurë, ish-funksionar në Ministrinë e Aviacionit Civil Indian. Nuk kishte asnjë “njollë” profesionale në karrierën e tij, megjithëse ditët e fundit një pilot indian ka zbuluar se ai vuante nga depresioni. Kunder, 32 vjeç, kishte ëndërruar të bëhej pilot që fëmijë, edhe falë nënës së tij, e cila kishte punuar si asistente fluturimi për Air India./Corriere della sera

Nga Kategoria

Bota

Fluturimet, trenat, metrot: Si do të ndikojë greva në të gjithë Francën në udhëtimet këtë të enjte?

17 Shtator, 2025
Avokatët e Erion Veliajt flasin në Top Story: Ja arsyet pse kryebashkiaku nuk mund të largohet.
Lajme

Avokatët e Erion Veliajt flasin në Top Story: Ja arsyet pse kryebashkiaku nuk mund të largohet.

17 Shtator, 2025
Bota

BE shqyrton pezullimin e privilegjeve tregtare me Izraelin, masë që mund të kushtojë 227 milionë euro në vit

17 Shtator, 2025

Na ndiqni

Të fundit

“Duhet të përmirësojmë fabrikën” – Luis Robles i MLS NEXT zbulon planin për zhvillimin e futbollit të rinisë amerikane.

17 Shtator, 2025
Kampionët/ Shfaqje e jashtëzakonshme edhe në natën e dytë, suksese për ekipet "Big". Bayerni triumfon ndaj Chelseat, Liverpooli shpëton falë Van Dijk, ndërsa Inter dhe PSG fitojnë tri pikë.

Liga e Kampioneve/ Shfaqje e jashtëzakonshme dhe suksese për ekipet “Big”. Bayerni triumfon ndaj Chelseat, Liverpooli shpëton falë Van Dijk, ndërsa Inter dhe PSG fitojnë tri pikë

17 Shtator, 2025

Alan Shearer paralajmëron Barcelonën: “Në St. James’ Park nuk do ta keni të lehtë”

17 Shtator, 2025

A do t’i nevojiten përsëri çizmet e reja Manchester United? Marc Skinner thotë se “gjithçka është në rregull” pas dështimit në Ligën e Kampioneve për Femra në Norvegji.

17 Shtator, 2025

Fluturimet, trenat, metrot: Si do të ndikojë greva në të gjithë Francën në udhëtimet këtë të enjte?

17 Shtator, 2025
Avokatët e Erion Veliajt flasin në Top Story: Ja arsyet pse kryebashkiaku nuk mund të largohet.

Avokatët e Erion Veliajt flasin në Top Story: Ja arsyet pse kryebashkiaku nuk mund të largohet.

17 Shtator, 2025

‘Nëse Kupa e Botës do të zhvillohej sot, nuk do të shkoja’ – Obed Vargas i Seattle Sounders pranon se nuk ka pasur kontakt me trajnerin e Meksikës, Javier Aguirre

17 Shtator, 2025

BE shqyrton pezullimin e privilegjeve tregtare me Izraelin, masë që mund të kushtojë 227 milionë euro në vit

17 Shtator, 2025
Iliria News

Iliria News është platformë mediatike e pavarur që synon të jetë tempull i lajmit të vërtetë dhe mendimit të lirë, kryesisht ndër shqiptarët, kudo ku ndodhen...

REDAKSIA: [email protected]

Lexo sipas rubrikave

  • Aktualitet
  • Analizë
  • Bota
  • Ekonomi
  • Ekstra
  • Kosova
  • Kryesore
  • Kulturë
  • Lajme
  • Politikë
  • Rajoni
  • Shëndeti
  • Showbiz
  • Shqipëri
  • Sporti
  • Teknologji
  • Video

Na ndiqni

  • About
  • Advertise
  • Privacy & Policy
  • Contact

© 2025 iliria news. Të gjitha të drejtat e rezervuara.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Asnjë rezultat
Shiko të gjitha rezultatet
  • KREU
  • Shqipëri
    • Aktualitet
    • Ekonomi
    • Politikë
  • Kosova
  • Rajoni
  • Bota
  • Analizë
  • Sporti
  • Showbiz
  • Video
  • Ekstra
    • Shëndeti
    • Kulturë
    • Teknologji

© 2025 iliria news. Të gjitha të drejtat e rezervuara.