Në datën 8 Dhjetor 2025, gjendja në Shtetet e Bashkuara u përkeqësua kur Shtëpia e Bardhë pohoi se kishte manipuluar një klip nga emisioni “Saturday Night Live” (SNL) me këngëtaren e njohur Sabrina Carpenter. Ky veprim erdhi pas kritikave të ashpra nga Carpenter për përdorimin e këngës së saj në një video të Agjencisë për Zbatimin e Ligjit të Imigracionit dhe Doganave (ICE). Ajo e përshkroi këtë përdorim si “të keqe dhe të përbindshme”.
Administrata Trump, pas këtyre kritikave, nuk u ndal dhe përgatiti përsëri një klip të manipuluar duke përfshirë këngëtarën, me qëllim që ta përdorte për promocionin e politikave të ICE. Veprimi i Shtëpisë së Bardhë nxiti një reagim të menjëhershëm nga publiku dhe mbështetësit e të drejtave të njeriut, të cilët e dënuan këtë praktikë si një tentativë për të shfrytëzuar figurat publik për qëllime propagandistike.
Disa analistë sugjeruan se kjo situatë reflekton një tendencë të të ashtuquajturës “kulturë e anulimit”, ku figura të njohura përdoren për të legjitimuar qëndrime të dyshimta politike. Carpenter, me një ndjekës të madh në mediat sociale, shfrytëzoi platformën e saj për të shprehur pakënaqësinë, duke e cilësuar veprimin e Shtëpisë së Bardhë si një shkelje të lirisë artistike dhe si një manipulim të përsëritur të përmbajtjeve për agjendat e tyre politike.
Përdorimi abuziv i muzikës dhe imazheve të artistëve nikoqirë për të promovuar agjendat e qeverisë nuk është diçka e re, por veprimi i kësaj administrate duket se ka kaluar çdo kufi. Kritikët pohojnë se kjo është një përpjekje për të minimizuar zërat e protestës, duke i bërë artistët si një mjet të thjeshtë për legjitimimin e politikave të tyre të diskutueshme. Kjo situatë ka nxitur një bisedë të gjerë rreth etikës në art dhe përdorimit të tij në mjedisin politik, duke ngritur pyetje të rëndësishme mbi limitet e shfrytëzimit të figurave publike për qëllime të caktuara.










