Spanja ka lideruar në mënyrë vendimtare tregun automobilistik të Evropës gjatë nëntë muajve të parë të vitit 2025. Sipas të dhënave nga Këshilli Ndërkombëtar për Transportin e Pastër (ICCT), Madridi raportoi një rritje të shquar prej 15% në regjistrimet e automjeteve të reja për pasagjerë nga janari në shtator, duke e bërë atë rritjen më të lartë në Evropë. Një nga arsyet kryesore për këtë rritje ishte zgjerimi i skemës masive të ndihmës nga BE, Moves III, që ka si qëllim të nxisë mobilitetin elektrik me një buxhet prej 400 milionë eurosh. Ky program, i hapur deri në fund të vitit 2025, ka investuar më shumë se 1.3 miliard euro gjatë katër viteve të fundit, jo vetëm për blerjen e automjeteve, por gjithashtu për instalimin e mbi 100,000 pikave të karikimit në të gjithë vendin.
Austria gjithashtu regjistroi një rritje të imponuar prej 12% në të njëjtën periudhë. Megjithatë, ekspertët vërejnë se rritja e automjeteve elektrike është kryesisht (70%) e ndikuar nga flotat korporative, që mund ta bëjë trendin potencialisht të paqëndrueshëm, varësisht nga ciklet e blerjes. Vendimi i vendit për të hequr incentivat për individët që blejnë automjete elektrike (BEVs) mund të shpjerë në një ulje të kërkesës në muajt në vijim.
Në përgjithësi, viti 2025 nuk është shquar për një rritje të madhe në tregun automobilistik evropian. Regjistrimet e automjeteve të reja u rritën vetëm 1% në krahasim me të njëjtën periudhë të vitit 2024. Sidoqoftë, tregu është i ndryshëm në vende të ndryshme, me rënie të shitjeve në Belgjikë (-9%), Francë (-6%), Itali (-3%) dhe stagnim në Gjermani (0%).
Megjithatë, analistët në Qendrën Jacques Delors theksojnë se industria automobilistike evropiane nuk është e dënuar për rënie. Sipas tyre, iniciativa të fundit kombëtare tregojnë se politikat e mirëprojektura industriale mund të sjellin investime dhe të revitalizojnë klasteret e prodhimit. Ajo që mungon është një strategji e koordinuar evropiane për të kthyer përpjekjet e deritanishme në një konkurrueshmëri të qëndrueshme dhe kolektive.











