Në një njoftim të bërë më 7 nëntor 2025, CEO i Air France-KLM, Ben Smith, deklaroi se kompania planifikon të paraqesë një propozim për të pranuar një pjesë ose gjithë 44.9% të aksioneve të kompanisë ajrore portugeze TAP Air Portugal. Kjo njoftim erdhi gjatë një konference për shtyp lidhur me rezultatet financiare të këqijta të përkatëse për tremujorin e tretë.
Qeveria portugeze konfirmoi përpjekjet për privatizimin e një pjese të TAP në shtator 2023, dhe tani për tani, palët e interesuara duhet të dorëzojnë propozimet e tyre deri më 22 nëntor, përmes email-it në Parpública, organi që menaxhon aksionet shtetërore. Ligji për privatizimin e TAP u miratua nga qeveria në korrik, i cili parashikon që shteti të mbajë 50.1% të kapitalit të kompanisë dhe 49.9% të tjerë do të shitet, me 44.9% që do t’i alokohet një investitori privat dhe 5% për punonjësit.
Historia e TAP është një shembull i alternimeve midis privatizimit dhe nacionalizimit. Kompania u shndërrua në vitin 1991 nga një shoqëri shtetërore në një shoqëri aksionere me shumicë pronari shtetëror. Përshtypjet e para për privatizim nuk gjetën sukses, dhe megjithëse një marrëveshje me Swissair u arrit prej qeverisë Guterres, ajo nuk u realizua kurrë. TAP u privatizua më në fund në 2015, duke u marrë nën kontroll nga David Neeleman dhe Humberto Pedrosa. Megjithatë, pas një viti, me rritjen e Qeverisë Costa, shteti u rikthye në kontrollin e shumicës. Pandemia COVID-19 dhe nevoja për të shpëtuar kompaninë shkaktuan një rikthim të plotë në kontrollin e shtetit.
Pasi u shpall njoftimi i fillimit të privatizimit, qeveria ka kryer disa hapa përgatitorë, duke përfshirë një restrukturim të brendshëm. Më në fund, në korrik 2025, qeveria miratoi një dekret-ligj për të rishikuar privatizimin e TAP, duke nënvizuar se objekti ishte të ndalonte “derdhjen e parave në një pus pa fund”.











