Më shumë se 300 koreanë të Jugut, të arrestuar në Shtetet e Bashkuara, u rikthyen në vendin e tyre pas pesë ditësh mbajtjeje, pas një bastisjeje të Agjencisë së Imigracionit dhe Doganave (ICE) në një fabrikë të Hyundai në Georgia. Hyundai prodhon automjete elektrike dhe në të ardhmen do të fillojë prodhimin e baterive elektrike me partnerin e saj LG Energy Solution.
Raportet sugjerojnë se Presidenti Donald Trump kërkoi një ndalim për të verifikuar nëse punonjësit ishin të gatshëm të qëndronin në SHBA për të vazhduar punën, duke e vonuar rikthimin me një ditë. Projekti i përbashkët ‘Metaplant’ i Hyundai dhe LG ishte planifikuar të hapte fabrikën e baterive në vitin 2026, por punimet u ndalën pas bastisjes.
Agjencia Ndërkombëtare e Energjisë (IEA) parashikon se kompanitë koreanë përbëjnë tashmë 40% të kapacitetit të prodhimit të qelizave të baterive në SHBA, një shifër që pritet të rritet mbi 50% deri në vitin 2030. Kjo ngjarje ngre pyetje mbi strukturën e zinxhirëve të furnizimit për automjetet elektrike në nivel global. Tregu europian i EV-ve është kryesisht tërësisht i mbrojtur nga ndalat e SHBA-së, pasi prodhuesit zakonisht asamblejnë automjetet afër tregjeve përfundimtare.
Raportet tregojnë se shumica e EV-ve të shitura në Evropë janë ndërtuar lokalish, duke përfshirë edhe bateritë. Sipas një analize të tregut të vitit 2024, “80% e kërkesës europiane u mbulua nga qelizat e prodhuara në Evropë deri më 2023.” Megjithatë, Europa vazhdon të varet shumë nga fabrikat e drejtuara nga koreanë për bateritë e EV-ve.
Investimet koreanë kanë ndihmuar në zhvillimin e fabrikave të mëdha (gigafactories) në Evropën Qendrore dhe Lindore që nga viti 2016. Polonia, për shembull, është bërë prodhuesi i dytë më i madh i baterive litium-ion në botë. Kompanitë si LG, Samsung SDI dhe SK On po investojnë fuqishëm për të kushtruar zinxhirët e furnizimit për tregun në rritje të EV-ve në Evropë.
Komisioni Evropian po ashtu po punon për të krijuar një zinxhir të pavarur furnizimi për bateritë, duke lançuar Aleancën Evropiane të Baterive, me synimin për të vendosur kërkesa minimale për përmbajtjen europiane në qelizat dhe komponentët e automjeteve elektrike që shiten në Evropë.