Ekonomia, ndonëse një temë që duket larg kulturës së TikTok, po ndikon fort te brezi i ri. Deri më tani, kërkimet për “indikatorët e recesioneve” kanë shënuar një rritje të dukshme, duke reflektuar shqetësimet e rinisë për situatën ekonomike. Sipas ekspertëve, ky fenomen tregon se gjatë periudhave të vështira ekonomike, konsumatorët shpesh kërkojnë produkte më të lira.
Një shembull i njohur është Indeksi i Lipstick, i zhvilluar nga Leonard Lauder, që sugjeron se njerëzit blenë lukse të vogla si grimi kur paratë mbarojnë. Po ashtu, ka dhe Indeksi i Mëngëra të Meshkujve, dhe sipas Alan Greenspan, gjatë recesioneve, burra priren të mbajnë më shumë rroba të vjetra.
Cathrine Jansson-Boyd, profesoreshë e psikologjisë, thekson se ndonëse përdorimi i këtyre indikatorëve është i kufizuar, ato tregojnë se konsumatorët kërkojnë aq shumë produkte të përballueshme sa ndihmojnë markat të përshtaten me kërkesën e tregut. Markat gjithashtu ndryshojnë metodën e reklamimit për t’u përshtatur me situatën financiare dhe për të tërhequr një audiencë më të re.
Një tjetër teori interesante është Indeksi i Gjatesisë së Fundeve, që sugjeron se gjatë periudhave të begatshme, fundet janë më të shkurtra. Megjithatë, studimet e Philip Hans Franses zbulojnë se nuk ka një lidhje të fortë midis gjatësi së fundeve dhe recesioneve.
Përsa i përket matjes së recesioneve, Andrew Kenningham thekson se kjo është një detyrë e komplikuar dhe nuk ka një përkufizim të vetëm të saktë. Ekonomistët përdorin metrika të ndryshme, si sondazhe të bizneseve dhe tregues të besimit ekonomik, për të analizuar situatën.
Në përfundim, ndërsa “indikatorët e recesioneve” të TikTok janë tërheqës dhe ndonjëherë argëtues, ata nuk kanë peshën e indikatorëve tradicionalë ekonomikë. Këto tregues më të lehtë për t’u kuptuar reflektojnë një interes të vazhdueshëm për mënyrat e jetesës dhe reagimin ndaj situatave ekonomike aktuale.